Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog wat playlists aan het checken voor Graspop, gin tonicske en mozzarellahapjes dabei. Life is good.![]()

Bij mij was het Mafia, met direct de theme in mijne kop voor de rest van de dag.Dat bureau doet me denken aan het menu van MOH:AA
Weet iemand of dat ge-edit is, of matcht dat toevallig zo goed?Dirty dancing, maar dan met de intro van de Muppet Show

Ik denk dat dit vaak gewoon lukt hoor, dat zijn ook vaste ritmes. Deze zijn ook allemaal 'matches', maar dan wel wat korterWeet iemand of dat ge-edit is, of matcht dat toevallig zo goed?![]()
Het metalvolk is toch ma decadent aan t wordenNog wat playlists aan het checken voor Graspop, gin tonicske en mozzarellahapjes dabei. Life is good.![]()
Jupkes en Aiki-noodles.Het metalvolk is toch ma decadent aan t worden
Deze is wel lachen ja. Ook lachen is het algoritme van HLN om erna dit filmpje te tonen. Nouja, eerder tenenkrullend.![]()
Max gooit papieren vliegtuigje in goal en stadion wordt gek
Veel supporters gooien papieren vliegtuigjes tijdens de interland van Engeland tegen Duitsland in de Allianz Arena. Ze raken doorgaans niet verder dan twee meter. "Dat kan ik beter" denkt Max, en terecht.www.hln.be
Zalig toch
Zo sjiek, mijn eerste festival was dat pils van de Lidl en Aiki's van het huismerk van Carrefour!Jupkes en Aiki-noodles.

Vind die smiley nogal ongepast, blijft iemands vader/broer/man die overleden is.Weer een kanshebber voor de Darwin awards.
![]()
Man overleden na val van balkon: vijftiger probeerde binnen te geraken nadat hij zichzelf had buitengesloten
Het slachtoffer van een ongelukkige val van een balkon in Oostduinkerke is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen overleden. Dat bevestigt de politie van de zone Westkust. De vijftiger kwam maandag ten val toen hij van het balkon van de buren naar zijn eigen balkon probeerde te klimmen.www.gva.be
Vervolgens probeerde hij om vanop het balkon van zijn buren naar zijn eigen balkon te klauteren.
Bij dat manoeuvre viel het slachtoffer van twee verdiepingen naar beneden: de man droeg teenslippers, en gleed uit.
't Is cara, trut!Jupkes en Aiki-noodles.