Je glimlach van vandaag

Aan de Carrefour in Terbiest (Sint-Truiden) hebben ze de parkeervakken opnieuw ingedeeld, waardoor er nu meer ruimte is tussen de auto's, iets wat je tegenwoordig niet zo vaak tegen komt.

Mijn jongste heeft de neiging om … ambitieus te zijn in zijn stunts, plannen en ervaringen. Hij hoort dus vaak ‘wil je dat aub niet doen’ of gewoon ‘nee’. Steevast wordt dat gevolgd door ‘waarom’ en daar kan ik nog een beargumenteerd en logisch antwoord op geven. Maar dan komt er tegenwoordig ‘ok … maar wat als toch?’ en iets als ‘je zal je pijn doen/steendood zijn’ is voor dat ventje dus geen argument. Je mag niet lachen natuurlijk maar het is wel zo grappig.

Mijn jongste heeft de neiging om … ambitieus te zijn in zijn stunts, plannen en ervaringen. Hij hoort dus vaak ‘wil je dat aub niet doen’ of gewoon ‘nee’. Steevast wordt dat gevolgd door ‘waarom’ en daar kan ik nog een beargumenteerd en logisch antwoord op geven. Maar dan komt er tegenwoordig ‘ok … maar wat als toch?’ en iets als ‘je zal je pijn doen/steendood zijn’ is voor dat ventje dus geen argument. Je mag niet lachen natuurlijk maar het is wel zo grappig.
Zo herkenbaar bij onze 6 jarige.

Sebiet ook eens zien op Extrema, hopelijk niet té veel flepkes daar !
Morgen wel leuker programma met een 4u set van Ame & Dixon maar het weer zal vandaag wel beter zijn. Zin in !
Wel moeten kiezen tussen Sasha & Digweed en Adriatique :/
Ook de 2 gasten van Bilzen ne keer uitchecken (Joyhouser), en voor de rest chillen en rondgapen :)

Het zotte is, itt @Vrouwtje Theelepel, ik heb hiervoor betaald 🙃
Ik kan vandaag ook gaan maar gelijk het hier nog aan het regenen is denk ik niet dat ik ga gaan.

Op weg naar huis zie ik zo'n voyou met een metalen staaf op een fietsslot staan met de bedoeling fiets te stelen. Het is 16 u op een zondag met toeristen overal rond. Typisch voor de buurt (net ten noorde van St Catherine in bxl). Hem aangesproken en zeggen dat em niet goed bij z'n hoofd is, begint em in de meest lelijke vorm van het Frans me de huid vol te schelden. Geen probleem, ik stap even verder, bel de politie. Die mongool is nog steeds bezig maar ziet dan de politiewagen afkomen en stapt vlug weg. Politie heeft natuurlijk een beschrijving van mij gekregen en achtervolgen hem en werken hem op de grond. Heerlijk.
Fietsdieven zijn hier werkelijk een plaag. Hij zal wel weer binnenkort op straat lopen maar het was toch genoegdoenend om hem op zijn bek zien te vallen. Politie me dan gebracht naar commissariat voor verklaring te doen en me thuis gebracht om me tijd te doen besparen. Wel een beetje raar dat ze in de combi gangster rap muziek spelen.

Laatst bewerkt:
Ik kan vandaag ook gaan maar gelijk het hier nog aan het regenen is denk ik niet dat ik ga gaan.

Misschien best

Dat gaat wel in uw marge snijden :crazy:

Screenshot_20220606-181424.png

Hoe zalig is dit logo van deze frituur niet? :ROFLMAO:

We moesten hier in den auto allemaal eens goed lachen, was in de buurt van st martens bodegem

Cool gevonden...

Berserk zal verder gaan/een einde hebben

Euforisch bij het lezen van dit nieuws. Ik snap degenen wel die zeggen dat het geen echt einde is zonder Miura zonder auteurschap voor de laatste hoofdstukken. Voor mij zal ik het met plezier lezen ook al zit de gedachte van de "auteur-overgang" een beetje in de achtergrond.

Nu nog een deftige anime die verder gaat waar de 90s-serie stopte. Het is niet alsof ze een afgrijselijke anime zouden maken in moderne tijd van zo een manga-meesterwerk. :unsure:

Hier zou มวยไทย moeten staan alleen is de eerste letter ฆ ipv ม
Een klein verschil maar in plaats van Thai boks leest het als Thaise pummel.

Terug
Bovenaan