contextbinder
Well-known member
Mozart?Boys night out! Met de kliek sebiet ribbekes gaan eten en daarna 't stad nog es onveilig gaan maken. Lang geleden![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mozart?Boys night out! Met de kliek sebiet ribbekes gaan eten en daarna 't stad nog es onveilig gaan maken. Lang geleden![]()
Nee, gekroonde hoofden.Mozart?
... pakken ontsnapte pedofielen op?How ironic.![]()
![]()
De nieuwe hobby van Marc Dutroux: “Moordzaken oplossen”
Marc Dutroux heeft een nieuwe manier gevonden om zijn tijd door te brengen terwijl hij een levenslange gevangenisstraf uitzit: moordzaken oplossen. Dat zegt zijn advocaat Bruno Dayez in de kranten van Sudpresse. De veroordeelde seriemoordenaar zou een lijst van 40 zaken opgesteld hebben.m.gva.be
De beste boswachters....

Zo herkenbaar bij onze 6 jarige.Mijn jongste heeft de neiging om … ambitieus te zijn in zijn stunts, plannen en ervaringen. Hij hoort dus vaak ‘wil je dat aub niet doen’ of gewoon ‘nee’. Steevast wordt dat gevolgd door ‘waarom’ en daar kan ik nog een beargumenteerd en logisch antwoord op geven. Maar dan komt er tegenwoordig ‘ok … maar wat als toch?’ en iets als ‘je zal je pijn doen/steendood zijn’ is voor dat ventje dus geen argument. Je mag niet lachen natuurlijk maar het is wel zo grappig.
Ik kan vandaag ook gaan maar gelijk het hier nog aan het regenen is denk ik niet dat ik ga gaan.Sebiet ook eens zien op Extrema, hopelijk niet té veel flepkes daar !
Morgen wel leuker programma met een 4u set van Ame & Dixon maar het weer zal vandaag wel beter zijn. Zin in !
Wel moeten kiezen tussen Sasha & Digweed en Adriatique :/
Ook de 2 gasten van Bilzen ne keer uitchecken (Joyhouser), en voor de rest chillen en rondgapen
Het zotte is, itt @Vrouwtje Theelepel, ik heb hiervoor betaald![]()
Ik ben kapoooot na die 1ne dag. 35k+ stappen, mijn oude knoken zijn dat niet meer gewend.Ik kan vandaag ook gaan maar gelijk het hier nog aan het regenen is denk ik niet dat ik ga gaan.
Ik kan vandaag ook gaan maar gelijk het hier nog aan het regenen is denk ik niet dat ik ga gaan.

Het seizoen is nog maar pas begonnenMisschien best
Dat gaat wel in uw marge snijden![]()

Ik heb me zelden zo goed begrepen gevoeld als door de nieuwe smileys van teams.