Je glimlach van vandaag

niet lunda, dju ja da had k misschien erbij moeten zeggen haha damn mn dagske precies niet
En waarom heeft die dan Lunda staan? Want nogmaals, als ik (in een professionele context) een naam zie staan, dan ga ik er vanuit dat dat de juiste / echte naam is?

En waarom heeft die dan Lunda staan? Want nogmaals, als ik (in een professionele context) een naam zie staan, dan ga ik er vanuit dat dat de juiste / echte naam is?
ja da weet ik dus ook niet, bij ons intern hebben de collegas de neiging om creatief te zijn met hun naamgeving op virtuele omgevingen.
Deze had dan een naam die ook uitgesproken kon worden dus daar dacht ik dan dat het zijn echte naam was.
alleszins, hij kon er mee lachen.

ja da weet ik dus ook niet, bij ons intern hebben de collegas de neiging om creatief te zijn met hun naamgeving op virtuele omgevingen.
Deze had dan een naam die ook uitgesproken kon worden dus daar dacht ik dan dat het zijn echte naam was.
alleszins, hij kon er mee lachen.
Wat is uw nickname dan? NDEFCB rolt niet echt vlot van de tong he :)

Al die memes, vnl van Amber dan omtrent de rechtzaak van Johnny Depp, i can't. :laugh:
Hij is voor een ouwe vent wel kapotlekker! :drool:

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon mijn naam, NDEFCB komt van Uncharted, de initialen van de driehoeksrelatie in U2.
al zijn er effectief mensen die mij endefcebe noemen in online multiplayer games. de rolt toch nog vrij vlot van de tong?
Moh, ik dacht oprecht dat uw nick voor iets als "niet de echte Fernando Colombo" stond.

https://www.hln.be/turnhout/brandweer-rukt-uit-voor-oververhitte-vibrator~a2fa61c2/

Staat de brandweer daar plots in je slaapkamer voor een op hol geslagen speeltje... gênant :)
Beter dan de brandweer in uw hol?

Al die memes, vnl van Amber dan omtrent de rechtzaak van Johnny Depp, i can't. :laugh:
Hij is voor een ouwe vent wel kapotlekker! :drool:
Zij heeft anderzijds dan precies wat steken gekregen van die bij waar haar hond is op gaan staan.

Mijn grafische kaart begon te crashen in games en was al van een ietwat verouderd model, dus nieuwe besteld. Van een GTX670 naar een RTX3080, mooie vooruitgang. Morgen wordt een mooie dag. :cool:

Mijn grafische kaart begon te crashen in games en was al van een ietwat verouderd model, dus nieuwe besteld. Van een GTX670 naar een RTX3080, mooie vooruitgang. Morgen wordt een mooie dag. :cool:

Klopt.

55776-AB8-E4-D0-40-B2-8776-2743-D26-A866-A.jpg

Alle, mijnheer heeft juist een kleine in gedaan en gaat nog wat gamen. Let op voor de vuurspuwende draak

Terug
Bovenaan