CerumenCrevice
Well-known member
niet lunda, dju ja da had k misschien erbij moeten zeggen haha damn mn dagske precies nietEn wat is zijn naam dan wel? Want als ik "Lunda" zie staan zeg ik ook gewoon "Lunda" hoor.
Ofwel snap ik uw bericht niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet lunda, dju ja da had k misschien erbij moeten zeggen haha damn mn dagske precies nietEn wat is zijn naam dan wel? Want als ik "Lunda" zie staan zeg ik ook gewoon "Lunda" hoor.
Ofwel snap ik uw bericht niet.
En waarom heeft die dan Lunda staan? Want nogmaals, als ik (in een professionele context) een naam zie staan, dan ga ik er vanuit dat dat de juiste / echte naam is?niet lunda, dju ja da had k misschien erbij moeten zeggen haha damn mn dagske precies niet
ja da weet ik dus ook niet, bij ons intern hebben de collegas de neiging om creatief te zijn met hun naamgeving op virtuele omgevingen.En waarom heeft die dan Lunda staan? Want nogmaals, als ik (in een professionele context) een naam zie staan, dan ga ik er vanuit dat dat de juiste / echte naam is?
Wat is uw nickname dan? NDEFCB rolt niet echt vlot van de tong heja da weet ik dus ook niet, bij ons intern hebben de collegas de neiging om creatief te zijn met hun naamgeving op virtuele omgevingen.
Deze had dan een naam die ook uitgesproken kon worden dus daar dacht ik dan dat het zijn echte naam was.
alleszins, hij kon er mee lachen.

EndefceebeeWat is uw nickname dan? NDEFCB rolt niet echt vlot van de tong he![]()

gewoon mijn naam, NDEFCB komt van Uncharted, de initialen van de driehoeksrelatie in U2.Wat is uw nickname dan? NDEFCB rolt niet echt vlot van de tong he![]()

Beter dan de politie voor een op hol geslagen vriendin?https://www.hln.be/turnhout/brandweer-rukt-uit-voor-oververhitte-vibrator~a2fa61c2/
Staat de brandweer daar plots in je slaapkamer voor een op hol geslagen speeltje... gênant![]()

Moh, ik dacht oprecht dat uw nick voor iets als "niet de echte Fernando Colombo" stond.gewoon mijn naam, NDEFCB komt van Uncharted, de initialen van de driehoeksrelatie in U2.
al zijn er effectief mensen die mij endefcebe noemen in online multiplayer games. de rolt toch nog vrij vlot van de tong?
Beter dan de brandweer in uw hol?https://www.hln.be/turnhout/brandweer-rukt-uit-voor-oververhitte-vibrator~a2fa61c2/
Staat de brandweer daar plots in je slaapkamer voor een op hol geslagen speeltje... gênant![]()
Zij heeft anderzijds dan precies wat steken gekregen van die bij waar haar hond is op gaan staan.Al die memes, vnl van Amber dan omtrent de rechtzaak van Johnny Depp, i can't.
Hij is voor een ouwe vent wel kapotlekker!![]()
Mijn grafische kaart begon te crashen in games en was al van een ietwat verouderd model, dus nieuwe besteld. Van een GTX670 naar een RTX3080, mooie vooruitgang. Morgen wordt een mooie dag.![]()
En net op die dag kan ik niet buiten. Kmoet mijn 3080 testen.Klopt.
![]()

Weg geld!Mijn grafische kaart begon te crashen in games en was al van een ietwat verouderd model, dus nieuwe besteld. Van een GTX670 naar een RTX3080, mooie vooruitgang. Morgen wordt een mooie dag.![]()

Dat welWeg geld!![]()

Alle, mijnheer heeft juist een kleine in gedaan en gaat nog wat gamen. Let op voor de vuurspuwende draakMijn grafische kaart begon te crashen in games en was al van een ietwat verouderd model, dus nieuwe besteld. Van een GTX670 naar een RTX3080, mooie vooruitgang. Morgen wordt een mooie dag.![]()
Ik zie het probleem niet. Met mijn koptelefoon op hoor ik die niet, dus 't is niet alsof mijn gaming er onder lijdt he.Alle, mijnheer heeft juist een kleine in gedaan en gaat nog wat gamen. Let op voor de vuurspuwende draak
Dat is de juiste ingesteldheid.Ik zie het probleem niet. Met mijn koptelefoon op hoor ik die niet, dus 't is niet alsof mijn gaming er onder lijdt he.