Je glimlach van vandaag

In de file gestaan. Geen glimlach op zich natuurlijk, maar het jonge meisje dat naar naburige auto’s wuifde wel. Ik heb teruggewuifd :shy: en er verscheen een glimlach van jewelste op die snoet. :biglaugh:
Onlangs ook voorgehad met de dochter, ik leer haar dat ze best wuift als auto's stoppen aan het zebrapad voor ons om dankjewel te zeggen.

Stopt er zo een "gladde" dertiger (eigenlijk stopte hij gewoon eventjes met aanschuiven in de spits): kaalgeschoren, onder de kont een bmw of Audi, ik weet het niet meer precies. Ik knik vriendelijk, hij knikt beleefd terug.
Dochter wuift, hij leunt naar voor, breed grijnzend, met beide handen wuivend naar haar, echt precies een persoonsverandering van ongeïnteresseerde naar super enthousiast! Prachtig om te zien! 🥰

Onlangs ook voorgehad met de dochter, ik leer haar dat ze best wuift als auto's stoppen aan het zebrapad voor ons om dankjewel te zeggen.

Stopt er zo een "gladde" dertiger (eigenlijk stopte hij gewoon eventjes met aanschuiven in de spits): kaalgeschoren, onder de kont een bmw of Audi, ik weet het niet meer precies. Ik knik vriendelijk, hij knikt beleefd terug.
Dochter wuift, hij leunt naar voor, breed grijnzend, met beide handen wuivend naar haar, echt precies een persoonsverandering van ongeïnteresseerde naar super enthousiast! Prachtig om te zien! 🥰
was 't een pedofiel? 🤪

De eerste keer dat ik dit las had ik die komma niet direct zien staan :laugh:

Laatst bewerkt:

Ik doe da ook altijd.. Ik heb een enorme "resting bitch face", en dat samen met mijn baard komt nogal, euhm, kwaad/gevaarlijk(?) over.

Maar als een kindje naar me zwaait zwaai ik steeds met een brede glimlach terug.

Onlangs in de supermarkt werd het wel een beetje awkward. Ik passeerde een allochtoonse vrouw met burka op die in het stoeltje van de kar een heel klein jongetje had zitten. Toen ik die passeerde begon da manneke enorm breed naar mij te lachen dus uiteraard lachte ik terug. Stak die z'n armen uit naar mij (zo van "pak mij op") en die riep heel enthousiast papaaaa, papaa,...

Ik ben die nog 5x tegengekomen in de winkel en elke keer riep die terug papaaaa, papaaaa,... naar mij. De mama lachte steeds verlegen/verontschuldigend.

Aan de kassa stonden die dan 2 rijen van mij, en da kind bleef de hele tijd met z'n armen open naar mij papaaaa, papaa,... roepen.

Ik denk dat zijn papa ook een bebaarde knapperd is ;)

Het is verkeerd om leedvermaak te hebben maar de buschauffeur een zwartrijder zien aanpakken als vanouds deed me vandaag toch glimlachen. Bonuspunten als het iemand is die nog niet wist dat je terug vooraan moet opstappen en vervolgens een zwakke poging doet met een lege kaart of beweert een 'gsm-probleem te hebben.

Chauffeur vandaag was heerlijk savage en heeft de zwartrijder in kwestie van de bus gebonjourd.

Eindelijk is het gedaan met 50 percent zwartrijders op de bus en kan ik terug lekker zitten op werk naar het station voor m'n werk. Perfectie voor een fractie van een seconde als je het mij vraagt.

Als iemand dat al 20tal jaar zwart rijd brengt mij dat ook een glimlach. Merci voor de heads up, tis hier ook al effe geleden.

Screenshot-2022-05-26-at-23-36-19-sporza.png

Amai Laurent is veranderd.

Een yam in 1 en een yam in 2 bij het yammen (yahtzee). Ik ga mijn scorekaart inkaderen denk ik.

Het gevoel ik heb elke keer ik reacties op de Facebook lees is moeilijk beschrijfbaar. Ergens tussen walging, medelijden, ergernis en verbazing in.
Heb dan maar mijn Facebook-account verwijderd (dit is dus ge glimlach) :) Weer een ergernis minder.

Lag deze ochtend opeens een pakket aan mijn deur.
Blijkt het een pakket zijn dat al vermist is sinds begin januari dat nu plots opduikt.

Het is verkeerd om leedvermaak te hebben maar de buschauffeur een zwartrijder zien aanpakken als vanouds deed me vandaag toch glimlachen. Bonuspunten als het iemand is die nog niet wist dat je terug vooraan moet opstappen en vervolgens een zwakke poging doet met een lege kaart of beweert een 'gsm-probleem te hebben.

Chauffeur vandaag was heerlijk savage en heeft de zwartrijder in kwestie van de bus gebonjourd.

Eindelijk is het gedaan met 50 percent zwartrijders op de bus en kan ik terug lekker zitten op werk naar het station voor m'n werk. Perfectie voor een fractie van een seconde als je het mij vraagt.
Vroeger toen ik tiener was ook eens proberen te zwartrijden. Ik weet exact wat ge bedoelt, dat was ook mijn beste dag niet :scream:

Terug
Bovenaan