Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom zegt ge nie gewoon dat ge niet geinteresseerd zijt? perfecte opening toen ze zei 'open relatie, leuk'

En dan hier komen wenen als ze 's nachts in het donker en in de regen aan uw raam staat binnen te koekeloeren.Omdat dat soms tot grappige situaties leidt van die random gesprekken met vreemden![]()
Tijd om nog eens een klassieker van onder het stof te halen:Eén of andere chick (gebruiken we da woord nog?) die mij "lastig valt" via messenger al een paar dagen
Zij: Ik las je opmerking op hln. Grappig! (één of andere grappige zever comment van mij)
Ik: dank u! (ik ben beleefd, ik antwoord meestal gewoon op random strangers)
Z: knap
Ik: Thanks!
Zij ne dag later
Hey!
Ik: *antwoord niet*
Zij over een aantal dagen
"alles goed"
""
"cava"
Ik negeer dat gewoon allemaal
Vraagt ze of ik het druk heb
Ik: "ja"
Zij: 'of kunt ge niet sturen"
Ik "hoezo?"
Zij: "door uw vriendin"
Ik: " wij hebben geen geheimen voor elkaar"
Zij: "ahzo, open relatie, leuk"
*ineens ne selfie van haar*
Zij
Zij: ga je soms alleen we gook?
Ik: "nee wij doen alles samen"
Zij: "daten ook?"
*ik negeer weer een aantal dagen
Zij: wat doe je
Zij: hey stille
Zij: verveel me
*selfie van zichzelf*
Ik: das minder da ge u verveelt
Zij: komt ge ni af
Ik "nee,nee da gaan we ni doen"
En nu is ze al weer paar dagen stil.![]()
Weg met die zorgen! Stuur dit:Het zijn nogal veel filterkes op die selfies, da baart mij zorgen
Tijd om nog eens een klassieker van onder het stof te halen:
POIDH

ik zit ook niet in de met privacy, ik wil ook wel vouchen.Omwille van privacy-shizzle dus enkel naar Carrion gestuurd die wel zal vouchen that it did happen![]()
Ik heb dat bericht van Carrion wel geliked eh !!Omwille van privacy-shizzle dus enkel naar Carrion gestuurd die wel zal vouchen that it did happen![]()
.en dat gefilterd alsof ze er maar 1 heeft van 4 venten?Veel mis je niet. Beeld u de gemiddelde 33-jarige vrouw in die 2 klein pagadders van 3 verschillende venten heeft rondlopen.
Veel mis je niet. Beeld u de gemiddelde 33-jarige vrouw in die 2 klein pagadders van 3 verschillende venten heeft rondlopen.
Hebben 2 gasten tegelijk hun duit in het zakje gedaan?Veel mis je niet. Beeld u de gemiddelde 33-jarige vrouw in die 2 klein pagadders van 3 verschillende venten heeft rondlopen.

Zoiets?ik heb zo een collega van eind de 50 lopen.. gefilterd als een frisse dertiger. Brrr
Gij verprutser van dromen!Zoiets?
![]()