Je glimlach van vandaag

@de hamster zijn post die geflagd wordt als verheerlijking van geweld
rofl.gif
 
@de hamster zijn post die geflagd wordt als verheerlijking van geweld
rofl.gif
Hahaha. Ik dacht dat de witte sportsokken gevuld met batterijen random genoeg waren om duidelijk te stellen dat ik een beetje aan het zeveren was en niet echt oproep tot een soort social media sharia.....maar blijkbaar zag niet iedereen dat zo😁


Ohwell 🙂
 
Laatst bewerkt:
Wat? Zondag 21/02 16°C, dat kan toch niet op een dikke week tijd. Ongelofelijk. Allez, ik klaag niet. :unsure:
Is nochtans een jaarlijks terugkerend fenomeen in maart/april en omgekeerd in september/oktober dat er op een week tijd zulke grote temperatuursverschillen kunnen voorvallen.
 
Ne mens op facebook die india gebruikt als argument dat de maatregelen hier overdreven zijn voor corona. "kijk, daar dragen ze geen mondmasker, geen social distancing & mogen ze wel in massa sporten en naar sport gaan kijken"

Ja, want een land waar ze vrolijk in ne rivier staan te schijten om vervolgens 5 meter stroomafwaarts een bad te pakken en hun tanden te poetsen is uiteraard hét voorbeeld over hoe je zaken qua volksgezondheid best aanpakt 😂

Kvond het zo grappig dat het ne glimlach en geen ergernis is zelfs :p
dat sterkt blijkbaar wel de innerlijke mens :p
Goed voor het immuunsysteem
 
Nog eens in het bos kunnen gaan lopen zonder dat mountainbikers mij half overhoop rijden. Zalig weer ook. Alleen wat glad en sommige stukken goed om je enkels te breken maar soite.
 
Daarstraks een jong koppelke zien sukkelen met hunne wagen in gang te duwen.
Had zelf geen startkabels dus m'n vriendin en ik masker aan en gestopt. Gezegd dat we wel wilden helpen.

Auto heel stuk de parking eerst terug achteruit geduwd. Beetje uitleg gegeven wat hij precies moest doen.
Dan met ons 2 en dat meisje goed snelheid gemaakt en de auto ging in gang.

Had z'n lichten laten branden en kwam ook van Antwerpen dus ni direct bij de deur. Waren content se 😅
 
Terug
Bovenaan