Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heerljjk toch. De natuur inademen en weer uitademen met een stel vuile dampen. Vreemde denkpiste.![]()
Vrouw krijgt boete voor roken in natuurdomein Liereman Oud-Turnhout, politie waarschuwt nogmaals voor brandgevaar | VRT NWS Nieuws
De Turnhoutse politie roept nog eens extra op om het rook- en vuurverbod in bossen en natuurgebieden te respecteren. Bij een controle in natuurgebied De Liereman in Oud-Turnhout hebben ze een vrouw beboet die een brandende sigaret op de grond gooide. "Zelfs na een regenbuitje blijft het erg...www.vrt.be
Mooi zo
Ja maar sparen brengt nie op he. Geef het aan mij ik zal wel uitgevenDaarmee dat ik alles op zijn rekening zet. Kan hem ondertussen ook een Skoda kopen ze, en is amper 5 dagen oud. Ik ga voor hem sparen tot hij op zijn 18 een rolls royce kan kopen, om hem dan te vertellen dat die rekening eigenlijk op mijn naam staat en hij moet bewijzen dat hij het waard is.
Als hij het echt wil komt dat goed.

Ik zal dat eerst zelf eens proberen en als het me niet lukt, ben je de eerste die het mag proberen in mijn plek!Ja maar sparen brengt nie op he. Geef het aan mij ik zal wel uitgeven![]()
Ik dacht al een topic te openen in zam 'Hoe houd jij olifanten uit je tuin"Soms toch grappig hoe discussies hier zeer snel kunnen ontsporen.
Topic start over zero waste en in post 3 gaat het reeds over onconventionele afspanningsmethodes om olifanten van je erf te houden.
Allez komaan![]()
Wat is zam?Ik dacht al een topic te openen in zam 'Hoe houd jij olifanten uit je tuin"
zwam in het week-end, de w is al in gebruikWat is zam?
Aanvankelijke ergernis is glimlach geworden; de dochter was heel content met haar zelfgemaakte bumbataart en vertelde er enthousiast over bij haar dansschoolDe persoon die de taart voor m’n dochter haar verjaardag ging maken, heeft vandaag afgebeld wegens familiale omstandigheden.
Een alternatief uit de buurt zit komende 6 weken volzet.
Ik kan al een 4/4 cake maken. Zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn zeker, een biscuit in Bumba thema waar lekstokken uitrollen als je ze opensnijdt![]()
Versieren met snoepjes werkt altijd. (Geldt eigenlijk ook in een andere context
)Mijn vriendin begint daar toevallig vandaag te werken.Neuhaus pralines...ik snapte als kind niet waarom mensen zo zot waren van pralines, meestal zo klassieke Leonidas, maar dit is toch andere koek. Mag ook wel voor die prijs natuurlijk.

POIDHMijn vriendin begint daar toevallig vandaag te werken.![]()
Je bedoelt zeker “Eau de toilette”?Nieuwe parfum gekocht en nu ruik ik die de hele tijd.
Den andere merk ik ni meer omdak da zo gewoon ben.
Van 2 toestellen 1 gemaakt?Én mijn grasmachine en kantenmaaier in elkaar kunnen steken én het gras al gemaaid!![]()