Je glimlach van vandaag

Afrika 26/54. Wel verwacht maar toch triest eigenlijk en dan waren er nog enkele gokken bij.

Zonet rechts aan t rijden aan 110 als de groene jongen die ik ben.
Haalt er een busje mij in dat plots vertraagt om langs mij te blijven rijden. Ik kijk links van mij. Zat dat vol met schoon jonge vrouwen die op mij begonnen zwaaien.
Mijne dag kan weer ni stuk. :unsure:

Mooi zo, enkel jammer dat ze er niet bijzeggen dat een peuk weggooien sowieso not done verboden is.
Laat staan een smeulende peuk in een kurkdroog natuurgebied.

Mooi zo
Heerljjk toch. De natuur inademen en weer uitademen met een stel vuile dampen. Vreemde denkpiste.

Laatst bewerkt:
Daarmee dat ik alles op zijn rekening zet. Kan hem ondertussen ook een Skoda kopen ze, en is amper 5 dagen oud. Ik ga voor hem sparen tot hij op zijn 18 een rolls royce kan kopen, om hem dan te vertellen dat die rekening eigenlijk op mijn naam staat en hij moet bewijzen dat hij het waard is.
Als hij het echt wil komt dat goed.
Ja maar sparen brengt nie op he. Geef het aan mij ik zal wel uitgeven 🤣

Neuhaus pralines...ik snapte als kind niet waarom mensen zo zot waren van pralines, meestal zo klassieke Leonidas, maar dit is toch andere koek. Mag ook wel voor die prijs natuurlijk.

De persoon die de taart voor m’n dochter haar verjaardag ging maken, heeft vandaag afgebeld wegens familiale omstandigheden.
Een alternatief uit de buurt zit komende 6 weken volzet.

Ik kan al een 4/4 cake maken. Zo moeilijk zal dat dan wel niet zijn zeker, een biscuit in Bumba thema waar lekstokken uitrollen als je ze opensnijdt :unsure:
Aanvankelijke ergernis is glimlach geworden; de dochter was heel content met haar zelfgemaakte bumbataart en vertelde er enthousiast over bij haar dansschool 🤓 Versieren met snoepjes werkt altijd. (Geldt eigenlijk ook in een andere context :unsure: )

Én mijn grasmachine en kantenmaaier in elkaar kunnen steken én het gras al gemaaid! 💪😍

en maar 1 plant onthoofd met de kantenmaaier. :unsure:

Nieuwe parfum gekocht en nu ruik ik die de hele tijd.
Den andere merk ik ni meer omdak da zo gewoon ben.

Nieuwe parfum gekocht en nu ruik ik die de hele tijd.
Den andere merk ik ni meer omdak da zo gewoon ben.
Je bedoelt zeker “Eau de toilette”?

48F8B262-F83F-445A-A593-F24C4041145C.jpeg

Terug
Bovenaan