Je glimlach van vandaag

Windows her geinstalleerd.

Man , je zou haast vergeten dat je pc van nature echt zo snel is.
Opstarten in enkele seconden, geen gedoe meer of gepruttel dat je uit je ram of cpu hoort.

Nee echt vlotjes. Helaas , voor hoe lang zal het weer duren?
Steam bijvoorbeeld. Veel games daarop, maar elke dag opnieuw bij opstart die download van updates.... hatelijk.
Uw ram gaat ge nooit horen pruttelen ze… O.o

steam is update king.

écht elke app heeft elke dag een update
en de app zelf moet zichzelf ook elke opstart updaten.

steam is update king.

écht elke app heeft elke dag een update
en de app zelf moet zichzelf ook elke opstart updaten.
idd die steam update.... ik kom er gek van.

En het gekke is, het is vooral voor max payne 3 die ik het nodig heb. das de enige game die ik op steam heb, en niet standalone.
om daarvoor nu een PS3 nog aan te schaffen, voor die ene game. en yess i love that game! :D

on a sidenote, oude harddisk terug gevonden, met heerlijke 90 's songs waarvan ik dacht ze al lang vergeten te zijn.
Hier vanavond zal het luid gaan :D heerlijke flashback naar mijn jeugd.

zoals deze parel

Ook al voor gehad in zo een opleiding. Ze vroegen als je iemand hoort inbreken aan je voordeur wie er zou opstaan en reageren.

Ik als enige van de klas parmantig met mijn hand in de lucht en toen voelde ik de bui al hangen..

Eerst dacht ik omdat het bijna allemaal vrouwen waren in die klas dat ik de enige was maar toen de lesgever direct blij keek dat er toch 1 onnozelaar was wist ik genoeg.
Heb je niet gewoon geantwoord : Er moet toch iemand de politie bellen?

Over enkele weekends gaat mijn vrouw op weekend met haar zus. Dat wordt een avondje Wagyu rib eye met een uitstekende St. Emillion Grand Cru met nadien een pretentieuze arthousefilm waarbij ik na een half uur allicht in slaap val want rode wijn en Avondland = dodo. :love:

Terug
Bovenaan