Mulan
Well-known member
Mannen die wel erg creatief zijn met hun borsthaar (20 foto's)
Klik hier om de post te bekijken!
ladderzat.nl
Speciaal voor @Dr. Sheldon Cooper

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ladderzat.nl

Meh, ik was single, stalker was attractiveSorry, was ludiek bedoelt, absoluut niet beledigend.
Maar vanuit uw genante verhalen herinner ik mij 2 voorbeelden (iets met ne stalker, ne creep en/of ne wener) waar uw conclusie uiteindelijk was "ik heb die uiteindelijk toch nog gebanged". En DAT is waar Carrion zijn comment op doelde, en ik dus ook.
Allé, ik toch in elk geval. Correct me if I'm wrong @Carrion.

N1 celeb crush all time. Zelfs op haar 47Click aan 't kijken. Amai vergeten hoe mooi Kate Beckinsale is![]()

't Zal u leren om spaties tussen haakjes te zetten in code.@Lint
Serieus, ik dacht dat ik zot aan het worden was. Ik krijg meldingen dat ik gequote ben en ik zie dan mijn avatar staan. En ik had enkel maar ook voor mijn avatar waardoor ik uw naam niet zag, ik kreeg bijna een crisis. Ma allé hup, er is hier maar ene die dieje avatar mag gebruiken en dat ben ik!
![]()
Zelfs kay-gell was u al voor, ge hebt gewoon verloren tegen kay-gell als het komt op mopkes maken! Ja, voel u nu maar slecht.'t Zal u leren om spaties tussen haakjes te zetten in code.
Uw eerste beelden zijn al opgedoken.Straks weer beginnen knippen si. Heb niet zo goed geslapen. Ben precies als een kind die te excited is de dag voor schoolreis![]()
![]()

Ik had de mijne zijn masker rood gemaakt en dat mocht niet't Zal u leren om spaties tussen haakjes te zetten in code.
. 
Haha, eentje al + 150% op 1 dag, mijn 5 euro daarop werd 12 euro.Ik heb 0,0004 bitcoin in bezit.
Op een heleboel crypto's 5 of 10 euro gezet.
Dus hopelijk binnen 10 jaar, minstens eentje sky rocket![]()