Je glimlach van vandaag

Sorry, was ludiek bedoelt, absoluut niet beledigend.
Maar vanuit uw genante verhalen herinner ik mij 2 voorbeelden (iets met ne stalker, ne creep en/of ne wener) waar uw conclusie uiteindelijk was "ik heb die uiteindelijk toch nog gebanged". En DAT is waar Carrion zijn comment op doelde, en ik dus ook.

Allé, ik toch in elk geval. Correct me if I'm wrong @Carrion.
Meh, ik was single, stalker was attractive :p

@Lint

Serieus, ik dacht dat ik zot aan het worden was. Ik krijg meldingen dat ik gequote ben en ik zie dan mijn avatar staan. En ik had enkel maar ook voor mijn avatar waardoor ik uw naam niet zag, ik kreeg bijna een crisis. Ma allé hup, er is hier maar ene die dieje avatar mag gebruiken en dat ben ik!

Schermafbeelding-2021-02-12-151143.jpg
't Zal u leren om spaties tussen haakjes te zetten in code.

Ik gun hem dat. Soms moet die mens ook eens een plezierke krijgen na zo een lange werkdag.
Liften fiksen, boze marginalen te woord staan... als hij dan de Carrion eens een loer wil draaien, dan mag em dat.

Net ook gelezen dat dierenparken terug open zijn, weliswaar onder strikte regels en controle.
De meest interessante items helaas niet: aquarium, reptielen en alle expo's binnen.
But....it's a start

En met dit goeie weer gaan we nog eens naar een oude getrouwe: het Leen in Eeklo
Vroeger altijd gaan vissen, na overlijden grootmoeder (die er woonde) niet meer geraakt.
Things to look forward to: +1! (y)

Terug
Bovenaan