Je glimlach van vandaag

5b144377babe8382c01f12a9b42dd89c64da1632.jpg

Fabrizio... De bachelor die niet langer bekend wou staan als die player uit temptation island...
Dus wat doet hij? Hij heeft sex met alle drie de laatste kandidaten van het programma :rofl:

Ge kunt nu eenmaal ni zeggen van een taart: “mmm die is lekker” zonder da ge ies geproeft hebt….

Al die quote's van mensen die al lang op mn ignore list staan... streelt m'n ego ergens wel :D en nee ik klik niet op SHOW CONTENT; daarvoor is teveel gebeurd.

Maar serieus: vandaag opgestaan door koekoek , uil , en specht geluiden. Heerlijk om zo wakker te worden. I love the spring and i love the nature !!

Al die quote's van mensen die al lang op mn ignore list staan... streelt m'n ego ergens wel :D en nee ik klik niet op SHOW CONTENT; daarvoor is teveel gebeurd.

Maar serieus: vandaag opgestaan door koekoek , uil , en specht geluiden. Heerlijk om zo wakker te worden. I love the spring and i love the nature !!
Hier waren het de merels en een vink die hier al een weekje zit die prachtig zingt :love2:.

Het is in iedere geval veel mooier en leuker om naar te luisteren dan het gekakel van die eksters en kauwen die hier ook een tijdje gezeten hebben.

2 jaar geleden precies is mijn moeder niet meer wakker geworden. Haar partner had er niet beter op gevonden dan een email te sturen - ook al had hij mijn nummer - dus opstaan voor Squidward op 23/4/20 was… een beetje bizar. Ook al hadden we een moeilijke relatie, omzeggens geen de laatste vijftien jaar, het was ook niet altijd slecht en vooral als klein meisje kan ik leuke dingen herinneren. Ma had een rubriek in Spectator, waar pa ook werkte, en soms stond kleine Squid er ook in. Ik ben zelfs cover model geweest, een een kleedje gemaakt van zakdoeken.

👇🏻 Iddy biddy Squiddy commiddy

595700F4-89B2-4951-B833-AFB81FCC7F17.jpeg

Ik ben een vrij man!!!!
Ergens ene in NL ne PS5 gekocht via 2dehands maar nooit niet aan gekregen.

Zelfs niet onder mijn naam ofzo. Maar bij B-post was om een of andere reden die de politie niet zelf goed snapte de X-straat 75 in Hasselt genoteerd voor dat pakket. (of iets dergelijks, dat verstond ze ook niet precies meer hoe dat kwam).

Wij hebben 75b2 en zijn de enige die er wonen. (bus 1 is de achterkant van mijn werk)
Waarschijnlijk een random adres gekozen. Ze zei het zelf bij begin dat t allicht een misverstand is allemaal.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan