Mulan
Well-known member
Ja, dat maakt hij ons wijs!Nee, de bak in, vuile scammer
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat maakt hij ons wijs!Nee, de bak in, vuile scammer
Vossen zijn maniakaal lol

Wij zorgen wel voor uw vrouwke, dan hoeft ge daar niet teveel over na te denken.Wat een mooi zonnig weertje op mijn laatste dag als vrije man![]()
Afhankelijk van uwe context zou dat nog eens ferm kunnen tegenvallen!Wij zorgen wel voor uw vrouwke, dan hoeft ge daar niet teveel over na te denken.
Heb al de eer gehad om ze te mogen ontmoeten. Heb 4 geheime wapens die haar zo mak als een lammeke maken.Afhankelijk van uwe context zou dat nog eens ferm kunnen tegenvallen!
Volgens mij is ze meer badass dan Kjell zelf!
Moeten die insinuaties nu altijd bij @kay-gellAfhankelijk van uwe context zou dat nog eens ferm kunnen tegenvallen!
Volgens mij is ze meer badass dan Kjell zelf!
Fabrizio... De bachelor die niet langer bekend wou staan als die player uit temptation island...
Dus wat doet hij? Hij heeft sex met alle drie de laatste kandidaten van het programma![]()
en nee ik klik niet op SHOW CONTENT; daarvoor is teveel gebeurd.Hier waren het de merels en een vink die hier al een weekje zit die prachtig zingtAl die quote's van mensen die al lang op mn ignore list staan... streelt m'n ego ergens welen nee ik klik niet op SHOW CONTENT; daarvoor is teveel gebeurd.
Maar serieus: vandaag opgestaan door koekoek , uil , en specht geluiden. Heerlijk om zo wakker te worden. I love the spring and i love the nature !!
.
Iddy biddy Squiddy commiddy