De eerste?Ah, toch beslist om de eerste Meneer Coldplayke in het bos te gaan begraven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste?Ah, toch beslist om de eerste Meneer Coldplayke in het bos te gaan begraven?
Queen!De eerste?
Nog een geluk dat het Bornem was en niet Breendonk.gisteren met een ex-collega een wandeltocht gaan doen in een godvergeten dorp (Bornem)
krijg ik daar een lach aanval van een kwartier met het oprakelen van herinneringen, ik kon mij niet bedwingen ik bleef maar lachen.
beetje zoals in die laatste film van 'joker'. ik kan mij daar wellicht lange tijd niet meer vertonen.
ben er nog niet echt van bekomen, maar dat voelde als drugs.
oei daar mag niet gelachen worden? :/Nog een geluk dat het Bornem was en niet Breendonk.
Ge bedoelt deze:Als het FAVV zo niet is binnengevallen bij de Ferrero fabriek ben ik zwaar teleurgesteld
We hebben dezelfde wettelijke trouwdag (niet jaar)!6 jaar getrouwd vandaag ook, iedereen een shotje voor meneer Squid, dien brave mens.

Triple shotje voor meneer non!We hebben dezelfde wettelijke trouwdag (niet jaar)!![]()
Pater.Triple shotje voor meneer non!