D
Deleted member 3056
Guest
En is je man ook blij, of zien we hem terug in het Ergernissentopic?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is je man ook blij, of zien we hem terug in het Ergernissentopic?

Ha nu durf je niet he tegen een supermod!
Ha nu durf je niet he tegen een supermod!
Mijn hond schoot vorig jaar een meter de lucht in van het verschieten toen hij voor het eerst een sneeuwman zag. De dwaas.Mijn jongste hond die voor de eerste keer sneeuw meemaakt en meteen van mening is dat ze het maar niets vindt![]()
Mijn hond schoot vorig jaar een meter de lucht in van het verschieten toen hij voor het eerst een sneeuwman zag. De dwaas.
Het is je nog gelukt ook?

Don't get your hopes up, kijk eens naar de [redacted]?@[redacted] banned? what did i miss?

Hier ene die naar de maan blaft en een andere die verschiet als ze zelf een scheet laat.Mijn hond schoot vorig jaar een meter de lucht in van het verschieten toen hij voor het eerst een sneeuwman zag. De dwaas.
Hij is toch gebanned? Of 1 april grap? Dan stel ik mijn mening bij dat humor geen grezen mag hebben, want dit is een brug te ver.Don't get your hopes up, kijk eens naar de [redacted]?![]()
De onze zouden in theorie niet zo zot moeten zijn van water en koude.Hier ene die naar de maan blaft en een andere die verschiet als ze zelf een scheet laat.
).Ik ga ook een perm ban aan men been hebben, gegroet vrienden en vriendinnen, het ga je goed in het leven. Bij de meeste hier doe zo verder, it was nice for as long as it lasted.
@[redacted] banned? what did i miss?
Iemand moest de kak toch opkuisen...Ik kan alleen maar hopen dat dit het gevolg is van mijn klacht over grensoverschrijdend gedrag in de douches na de KOTK-run.