Je glimlach van vandaag

Eens kijken naar tasje voor mijn spullen mee te nemen mocht ik ooit nog eens het huis verlaten, kom ik op de website ‘Pimp My Diabetes’

Moest met onze oudste meespelen met lego. Hij was de jedi met de x wing, ik ben de boze met de tie fighter.

Heb mijn gsm op youtube gezet met tiefighter sounds terwijl ik hem achtervolg :lol:

Mijn madam is mij grandioos aan het uitlachen :lol:

Maar de zoon vindt mij een held :love:

Nu ben ik x wing blaster fx aant afspelen en zwaar aant verliezen.

Of de pietring te klein gekocht

45767627.jpg

Amai, na 2 uur aan de telefoon hangen, constant de lijn die wegvalt en eindeloos te worden doorgeschakeld toch nog een ambtenaar gevonden bij de FOD FIN die zo vriendelijk was om mij te willen verder helpen met mijn poepsimpele vraag :D

Vandaag is de jongste 8 maar hij is ziek dus een Zoom van de klas. Schattig, maar schattig! Was ik nog niet oversuikerd, ik zou het nu zijn.
Ze hebben de laptop geknuffeld om elkaar een knuff te geven, gezongen, de nieuwe plushen aan elkaar voorgesteld… Nie te doen hoe lief 😍😍

Vandaag is de jongste 8 maar hij is ziek dus een Zoom van de klas. Schattig, maar schattig! Was ik nog niet oversuikerd, ik zou het nu zijn.
Ze hebben de laptop geknuffeld om elkaar een knuff te geven, gezongen, de nieuwe plushen aan elkaar voorgesteld… Nie te doen hoe lief 😍😍
Stel je voor dat volwassenen zo zouden omgaan met elkaar ...

Mijn man moet volgende week voor zijn werk naar het buitenland, ik had al vrij ivm paasvakantie en ik mag mee.:clap:
Week erop met de kinderen erbij, dubbele. :clap::clap:
Eerste week wordt het Noorden, is berekoud en ik ben ondertussen wel klaar met de winter but idc zolang ik maar weg ben.

Mijn man moet volgende week voor zijn werk naar het buitenland, ik had al vrij ivm paasvakantie en ik mag mee.:clap:
Week erop met de kinderen erbij, dubbele. :clap::clap:
Eerste week wordt het Noorden, is berekoud en ik ben ondertussen wel klaar met de winter but idc zolang ik maar weg ben.
En is je man ook blij, of zien we hem terug in het Ergernissentopic?

Terug
Bovenaan