Doet me precies beetje denken aan de Oekraïners die de Rus(sische beer) verjagen
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me precies beetje denken aan de Oekraïners die de Rus(sische beer) verjagen
.Ga straks maar achter uw madam met uwe light saber. Zien of ze u dan nog uitlacht! (Hopelijk nietMijn madam is mij grandioos aan het uitlachen
Maar de zoon vindt mij een held
Nu ben ik x wing blaster fx aant afspelen en zwaar aant verliezen.
)Ga straks maar achter uw madam met uwe light saber. Zien of ze u dan nog uitlacht! (Hopelijk niet)
Al zo lang geleden ja?Tis die van mace windu! De purperen
Of de pietring te klein gekochtAl zo lang geleden ja?
T zal stroking his own wookie worden wss.Ga straks maar achter uw madam met uwe light saber. Zien of ze u dan nog uitlacht! (Hopelijk niet)

Amai, na 2 uur aan de telefoon hangen, constant de lijn die wegvalt en eindeloos te worden doorgeschakeld toch nog een ambtenaar gevonden bij de FOD FIN die zo vriendelijk was om mij te willen verder helpen met mijn poepsimpele vraag![]()

Stel je voor dat volwassenen zo zouden omgaan met elkaar ...Vandaag is de jongste 8 maar hij is ziek dus een Zoom van de klas. Schattig, maar schattig! Was ik nog niet oversuikerd, ik zou het nu zijn.
Ze hebben de laptop geknuffeld om elkaar een knuff te geven, gezongen, de nieuwe plushen aan elkaar voorgesteld… Nie te doen hoe lief![]()
Je hebt zo wel natuurfilms waar ze met een hoop mensen elkaar samen innig knuffelen en meerStel je voor dat volwassenen zo zouden omgaan met elkaar ...

Ik kan wel een paar teamsgesprekken bedenken waar men het gedrag van 8-jarigen simuleert hoor. Beginnen bij stap 1: wat is de mute-knop?Stel je voor dat volwassenen zo zouden omgaan met elkaar ...

En is je man ook blij, of zien we hem terug in het Ergernissentopic?Mijn man moet volgende week voor zijn werk naar het buitenland, ik had al vrij ivm paasvakantie en ik mag mee.
Week erop met de kinderen erbij, dubbele.
Eerste week wordt het Noorden, is berekoud en ik ben ondertussen wel klaar met de winter but idc zolang ik maar weg ben.