Je glimlach van vandaag

Childhood ruined. :lol:

xe16oz0k4fk81.jpg

Laatst bewerkt:
Daarnet Humo's comedy cup gezien op vtmgo, die Jade Mintjens is toch echt wel goed en nog een mooie vrouw ook. Wel spijtig dat ze niet gewonnen heeft, want dat had ze echt wel verdiend, die Vincent Voeten was ook wel grappig, maar dat ging er toch ook wel wat over.

Daarnet Humo's comedy cup gezien op vtmgo, die Jade Mintjens is toch echt wel goed en nog een mooie vrouw ook. Wel spijtig dat ze niet gewonnen heeft, want dat had ze echt wel verdiend, die Vincent Voeten was ook wel grappig, maar dat ging er toch ook wel wat over.
Deze post is m'n glimlach, ik vroeg me al af waar je dat kon bekijken.. (khad eerlijk gezegd nog niet gezocht en was het eigenlijk al vergeten)

Ik weet wat doen vanavond :biglaugh:

Daarnet aan het koken, besloot YouTube dat ik deze wel kon gebruiken....

Dus ik heb me efkes @Tomski gewaand en met de spatel luchtgitaar staan spelen, dansen en springen.
En wonder boven wonder...niets laten aanbakken! 😇

Dat is net zijn ding he, zeer donkere humor, een beetje zoals Anthony Jeselnik.

Terug
Bovenaan