Zubrowka
Well-known member
hoongelachKrijgt ge daar iets voor als ze uw memes gebruiken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoongelachKrijgt ge daar iets voor als ze uw memes gebruiken?
Toch wat huishoudelijk werk verricht ook?Twee filmen gekeken in mijn luie zetel met aan de ene kant een kommeke zout chips en aan de andere kant een zakje cote d'or paaseitjes.
Life is good!

Een mand strijk en de keuken-living-hal gedweildToch wat huishoudelijk werk verricht ook?![]()

Childhood ruined. lol:
![]()
Deze post is m'n glimlach, ik vroeg me al af waar je dat kon bekijken.. (khad eerlijk gezegd nog niet gezocht en was het eigenlijk al vergeten)Daarnet Humo's comedy cup gezien op vtmgo, die Jade Mintjens is toch echt wel goed en nog een mooie vrouw ook. Wel spijtig dat ze niet gewonnen heeft, want dat had ze echt wel verdiend, die Vincent Voeten was ook wel grappig, maar dat ging er toch ook wel wat over.

Guenther for president (of FIA)
Dat is net zijn ding he, zeer donkere humor, een beetje zoals Anthony Jeselnik.Daarnet Humo's comedy cup gezien op vtmgo, die Jade Mintjens is toch echt wel goed en nog een mooie vrouw ook. Wel spijtig dat ze niet gewonnen heeft, want dat had ze echt wel verdiend, die Vincent Voeten was ook wel grappig, maar dat ging er toch ook wel wat over.
En niet door uw enkels gegaan?Daarnet aan het koken, besloot YouTube dat ik deze wel kon gebruiken....
Dus ik heb me efkes @Tomski gewaand en met de spatel luchtgitaar staan spelen, dansen en springen.
En wonder boven wonder...niets laten aanbakken!![]()

Niets of niemand verwond!En niet door uw enkels gegaan?![]()

Winterse buien?Het weerbericht voor de komende tijd is mijn glimlach.
Onder meer.Winterse buien?
Gij betaalt graag extra stook kosten ofzo?Onder meer.
Ja, maar er is een dunne grens tussen wat nog door de beugel kan en wat er toch wel (zwaar) over is.Dat is net zijn ding he, zeer donkere humor, een beetje zoals Anthony Jeselnik.