Je glimlach van vandaag

Straks wil je de badkamer niet eens meer.
Ik zie ook niet in waarom, want er zit een lavabo in dat werfding en op zonnige dagen kan ik de tuinslang uitrollen op de oprit om een paar uur later warm te douchen. Maar goed, zoals in elk gezin heeft de vrouw het voor het zeggen en zij wil wel een badkamer.

Ik was heel blij dat we een tweede toilet hadden tijdens onze badkamerrenovatie. Als je in een rijhuis woont zou diene dixie gewoon op straat moeten staan.
Wij hebben dat ook, maar we zijn in 1x heel de sanitair aan het doen omdat dat tweede toilet grenst aan de badkamer. De werken vorderen wel goed nu, nog enkel muurtegels zelf plaatsen en dan de loodgieter de afwerking komen doen.
Aangezien ik de muurtegels zelf doe en amper 24u per dag tijd heb daarvoor, zal dat sowieso nog een week in beslag nemen, want ik heb dat nog nooit gedaan, dus ik hoop binnen hier en twee weken weer binnen mijn gazet te lezen.

Nog eens benzine 95 kunnen tanken voor 1,621€/l en dan nog bij Shell. Klein gelukske 😊
Dat is een mooie prijs, ik heb afgelopen dinsdag getankt aan 1,72 (toch 5 cent minder dan de officiële gelden prijs), vandaag zaterdag gaat hij alweer wat omhoog.
De laagste prijs die ik de afgelopen week gezien heb was 1,60.

4 memes van mij se, binnenkort moet ik ni meer gaan werken! 🤣
Hop, naar Antwerpen voor dat exclusiviteitscontract.

Ja hln niveau past u wel :unsure:

@kay-gell 's vreugdedansje toen hij zijn Gif's in het HLN zag staan

African+dance+1.gif

Krijgt ge daar iets voor als ze uw memes gebruiken?

Terug
Bovenaan