Straks wil je de badkamer niet eens meer.Wij kakken al twee weken op zo'n werfding, wegens badkamerrenovatie. Uitstekende investering.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks wil je de badkamer niet eens meer.Wij kakken al twee weken op zo'n werfding, wegens badkamerrenovatie. Uitstekende investering.![]()
Ik zie ook niet in waarom, want er zit een lavabo in dat werfding en op zonnige dagen kan ik de tuinslang uitrollen op de oprit om een paar uur later warm te douchen. Maar goed, zoals in elk gezin heeft de vrouw het voor het zeggen en zij wil wel een badkamer.Straks wil je de badkamer niet eens meer.
Ik was heel blij dat we een tweede toilet hadden tijdens onze badkamerrenovatie. Als je in een rijhuis woont zou diene dixie gewoon op straat moeten staan.Wij kakken al twee weken op zo'n werfding, wegens badkamerrenovatie. Uitstekende investering.![]()
Wij hebben dat ook, maar we zijn in 1x heel de sanitair aan het doen omdat dat tweede toilet grenst aan de badkamer. De werken vorderen wel goed nu, nog enkel muurtegels zelf plaatsen en dan de loodgieter de afwerking komen doen.Ik was heel blij dat we een tweede toilet hadden tijdens onze badkamerrenovatie. Als je in een rijhuis woont zou diene dixie gewoon op straat moeten staan.
En wat te drinken?Twee filmen gekeken in mijn luie zetel met aan de ene kant een kommeke zout chips en aan de andere kant een zakje cote d'or paaseitjes.
Life is good!
What about the booze?Twee filmen gekeken in mijn luie zetel met aan de ene kant een kommeke zout chips en aan de andere kant een zakje cote d'or paaseitjes.
Life is good!
What about the booze?
Zeer saai... Water en een koffieEn wat te drinken?
Zoute chips met koffie, gans loco gaan even zegt vrouwtje theelepel.Zeer saai... Water en een koffie
Ik weet niet waarom maar ik had toch minstens een kopje thee verwachtZeer saai... Water en een koffie
.Kaaschips en koude cecemel vind ik persoonlijk ook een top combinatieZoute chips met koffie, gans loco gaan even zegt vrouwtje theelepel.

Dat is een mooie prijs, ik heb afgelopen dinsdag getankt aan 1,72 (toch 5 cent minder dan de officiële gelden prijs), vandaag zaterdag gaat hij alweer wat omhoog.Nog eens benzine 95 kunnen tanken voor 1,621€/l en dan nog bij Shell. Klein gelukske![]()

Hop, naar Antwerpen voor dat exclusiviteitscontract.![]()
Hoewel er maar weinig te lachen valt met de diesel- en benzineprijzen, slaagt deze meme daar toch in
Dat er op sociale media al eens wordt gespot met actuele gebeurtenissen en personen is geen geheim. Ook deze week werd er op het internet weer heel wat afgelachen en becommentarieerd. Van de diesel- en benzineprijzen die te hoog worden om nog aan te zien, tot de exit van Groen-voorzitter Meyrem...www.hln.be
4 memes van mij se, binnenkort moet ik ni meer gaan werken!![]()
Ja hln niveau past u wel![]()
Hoewel er maar weinig te lachen valt met de diesel- en benzineprijzen, slaagt deze meme daar toch in
Dat er op sociale media al eens wordt gespot met actuele gebeurtenissen en personen is geen geheim. Ook deze week werd er op het internet weer heel wat afgelachen en becommentarieerd. Van de diesel- en benzineprijzen die te hoog worden om nog aan te zien, tot de exit van Groen-voorzitter Meyrem...www.hln.be

Krijgt ge daar iets voor als ze uw memes gebruiken?![]()