Green Mamba
Well-known member
Ik ben wel fan. Een leuke spin off van breaking bad.Is dat eigenlijk goed? Ik ben tijdens seizoen 1 al afgehaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben wel fan. Een leuke spin off van breaking bad.Is dat eigenlijk goed? Ik ben tijdens seizoen 1 al afgehaakt.

Minstens even goed als BB.Is dat eigenlijk goed? Ik ben tijdens seizoen 1 al afgehaakt.
Tkomt traag op gang, maar zeker tegen den 2e helft van s02 vindk het zelfs beter dan BB. De personages zijn zo enorm goed geschreven.Is dat eigenlijk goed? Ik ben tijdens seizoen 1 al afgehaakt.
Ja s2 komt morgen uit en dat plaatje komt van de officiële Netflix site dus ik ga ervan uit dat het dan ook bevestigd is.Seizoen 2 komt toch pas deze vrijdag op Netflix? Is dat al bevestigd dat er nog 2 seizoenen bijkomen?
Btw:
Ik kijk er ook al naar uit!

) maar ondertussen had ik dus ook al afgesproken om morgen te gaan eten alleen ja ik heb net laten weten dat ik niet kan komen omdat ik me niet lekker voel also me die keihard liegt zodat ik me met mijn dikke reet in bed kan parkeren om die serie te bingen. Nu nog even zien wat in met mijn man en zijn erfgenamen ga doen.
ach, hier al te tel kwijt1ste bbq vant jaar gedaan![]()

Geniet ervan, prachtig weer erbijEen dagje vrij.
Dit is mijn tweede dag 'vrij' dit jaar, de eerste had ik door een 'crisis' uiteindelijk toch 6 uur aan 't werken geweest.
Vandaag eens zen zijn.

Een dagje vrij.
Dit is mijn tweede dag 'vrij' dit jaar, de eerste had ik door een 'crisis' uiteindelijk toch 6 uur aan 't werken geweest.
Vandaag eens zen zijn.

In welk land?Nog eens benzine 95 kunnen tanken voor 1,621€/l en dan nog bij Shell. Klein gelukske![]()

Limburg!In welk land?![]()
De 95 is buiten gas het goedkoopste momenteel, dus je kan niet veel missen.Limburg!
Ofwel is het nieuws van de prijsstijgingen nog niet tot hier geraakt
Ik heb zelf 3 keer moeten kijken of ik echt wel benzine erin aan het doen was.

Wij kakken al twee weken op zo'n werfding, wegens badkamerrenovatie. Uitstekende investering.Werftoilet geleverd! Belangrijke mijlpaal in ons cohousingproject dat we al anderhalf jaar voorbereiden. De werf kan eindelijk van start, en niemand hoeft in een hoekske te gaan. Ik zeg het al lachend, maar 't is effectief wel een soort startschot voor het effectieve begin van de verbouwingen, dus ik ben erg blij.