Je glimlach van vandaag

FLIGHT CHANGES.

ergerlijk meestal, maar soms toch eens heb je ook geluk :D

had cheap tickets gekocht via Brussels airlines voor in paasvakantie. nadeel was wel dat de vlucht snachts ofzo was.

nu update gekregen, we vertrekken de middag er voor, dus 7 uur vroeger.
dus mijn eerste hotel nacht blijft ongewijzigd, behalve het feit dat ik nu op een degelijk uur toe kom, en eerst nog opt gemak een restaurant of clubje kan doen, vooraleer in mijn eerste nacht te kruipen :)

Is dat eigenlijk goed? Ik ben tijdens seizoen 1 al afgehaakt.
Minstens even goed als BB.
De antagonist is echt zo goed.

Het heeft een veel tragere start dan BB, maar dat stoorde me eigenlijk niet. Ik vond de relatie tussen Saul en zijn broer heel interessant.

En voordat mensen zeggen dat ik BB zo laag inschat: het is mijn favoriete show ever.
Ik kan BCS er pas boven of onder plaatsen als ik alles heb gezien.

Seizoen 2 komt toch pas deze vrijdag op Netflix? Is dat al bevestigd dat er nog 2 seizoenen bijkomen?

Btw: :coolbrows:
Ja s2 komt morgen uit en dat plaatje komt van de officiële Netflix site dus ik ga ervan uit dat het dan ook bevestigd is.

Ik kijk er ook al naar uit!

Echt hé! :love:
Ik was vergeten dat s2 morgen zou uitkomen tot ik er een melding van kreeg (had meldingen ervoor aangezet enzu:unsure:) maar ondertussen had ik dus ook al afgesproken om morgen te gaan eten alleen ja ik heb net laten weten dat ik niet kan komen omdat ik me niet lekker voel also me die keihard liegt zodat ik me met mijn dikke reet in bed kan parkeren om die serie te bingen. Nu nog even zien wat in met mijn man en zijn erfgenamen ga doen.

Een dagje vrij.
Dit is mijn tweede dag 'vrij' dit jaar, de eerste had ik door een 'crisis' uiteindelijk toch 6 uur aan 't werken geweest.
Vandaag eens zen zijn.

Een dagje vrij.
Dit is mijn tweede dag 'vrij' dit jaar, de eerste had ik door een 'crisis' uiteindelijk toch 6 uur aan 't werken geweest.
Vandaag eens zen zijn.

Een halve dag vrij hiero.:love:
Zo even gaan genieten van mijn serie in de zon voor het gevaarte (groot en klein) thuiskomt.

Werftoilet geleverd! Belangrijke mijlpaal in ons cohousingproject dat we al anderhalf jaar voorbereiden. De werf kan eindelijk van start, en niemand hoeft in een hoekske te gaan. Ik zeg het al lachend, maar 't is effectief wel een soort startschot voor het effectieve begin van de verbouwingen, dus ik ben erg blij.

Werftoilet geleverd! Belangrijke mijlpaal in ons cohousingproject dat we al anderhalf jaar voorbereiden. De werf kan eindelijk van start, en niemand hoeft in een hoekske te gaan. Ik zeg het al lachend, maar 't is effectief wel een soort startschot voor het effectieve begin van de verbouwingen, dus ik ben erg blij.
Wij kakken al twee weken op zo'n werfding, wegens badkamerrenovatie. Uitstekende investering. :cool:

Terug
Bovenaan