Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig mee eens. Ik ga ook zo vaak mogelijk met de fiets. Je komt ook gewoon een pak frisser aan op je werk. Wel alleen maar aan te raden bij droog weer zonder vorst.Voor de eerste keer sinds mijn schooltijd met de fiets gaan werken. Aanrader voor iedereen.
Stresslevel -10 in vergelijking met de auto.
Regenbroek, regenjasje. Uitdoen op het werk en klaar. Zo gepiept. Lekker ontspannen op de fiets in plaats van elke keer mijn toeter te moeten vervangen omdat hij weer eens stuk is van het vele gebruik.Volledig mee eens. Ik ga ook zo vaak mogelijk met de fiets. Je komt ook gewoon een pak frisser aan op je werk. Wel alleen maar aan te raden bij droog weer zonder vorst.
Moet u zo een bordje kopen voor de achterruit dat kan wisselen tussen smiley face en alles behalve smiley face. Dat past ook op de fiets dus dubbele win!Regenbroek, regenjasje. Uitdoen op het werk en klaar. Zo gepiept. Lekker ontspannen op de fiets in plaats van elke keer mijn toeter te moeten vervangen omdat hij weer eens stuk is van het vele gebruik.
Dat bordje bestaat al hoor. Ieders ergernis:Moet u zo een bordje kopen voor de achterruit dat kan wisselen tussen smiley face en alles behalve smiley face. Dat past ook op de fiets dus dubbele win!
Man en ik zijn eerderDat bordje bestaat al hoor. Ieders ergernis:
![]()

Waarom zet ge uwe laptop buiten als ge in de tuin werkt? Volgt uw vrouw u via de webcam om te zien of ge wel werkt?Deze middag de laptop buiten gezet en wat in de tuin verder gewerkt. Zalig zo met het zonnetje.

www.instagram.com

Boss doggDe dochter van 3 vond die ook geniaal. Gelukkig begreep ze er geen snars van.Deze is dus echt geniaal (vind ik)

Voor zijne OnlyFernsWaarom zet ge uwe laptop buiten als ge in de tuin werkt? Volgt uw vrouw u via de webcam om te zien of ge wel werkt?
FarmVille?Voor zijne OnlyFerns
Hij was aan het verduidelijken hoeveel Polen hij in elkaar geslagen heeft op een boksevenement.Proficiat @kay-gell, ge wordt nog nen echt B(G)V!!
Waarover ging het? Kunnen we dat nog ergens beluisteren?
Met een stepke zonder handschoenen.Hij was aan het verduidelijken hoeveel Polen hij in elkaar geslagen heeft op een boksevenement.