Je glimlach van vandaag

Proficiat @kay-gell, ge wordt nog nen echt B(G)V!!
Waarover ging het? Kunnen we dat nog ergens beluisteren?

Over Glory dat dus uit de hand was gelopen zaterdag.
Ken Sven en Anke wat en Sven belde mij 'wilt ge binnen 2 minuten uw verhaal doen', dus ja hebben we dat maar gedaan. Ik wil u da wel in PB doorsturen se, die van mij had hare radio gefilmd maar gewoon herbeluisteren gaat dus niet.

Met een stepke zonder handschoenen.

Nog net niet, maar ik had dat bij aankomst wel veilig weggezet. Ik had zo een voorgevoel en wilde niet dat ze dat gingen vandaliseren mocht er gevochten worden, true story :D

Over Glory dat dus uit de hand was gelopen zaterdag.
Ken Sven en Anke wat en Sven belde mij 'wilt ge binnen 2 minuten uw verhaal doen', dus ja hebben we dat maar gedaan. Ik wil u da wel in PB doorsturen se, die van mij had hare radio gefilmd maar gewoon herbeluisteren gaat dus niet.
Als niet te moeilijk moogt ge het altijd doorsturen ja, altijd leuk om eens te luisteren :).
Maar het is ook niet super belangrijk, dus als het teveel moeite kost: geen probleem.

Het is nu maar een kwestie van tijd tot de Dag Allemaal een exclusief interview publiceert met de poetsvrouw van de befaamde wc.

Een tijd terug kon ik kiezen voor 100 euro in virtuele of fysieke Mastercards. Ik heb dan maar voor de virtuele gekozen want anders ging er 10 euro af. Nu wil ik die natuurlijk online gebruiken, maar dat moet dan voor een rond bedrag zijn want met twee kaarten online betalen is blijkbaar onmogelijk :(
Ondertussen via de klantenservice van de desbetreffende instantie kunnen omzetten naar fysieke kaarten. Binnenkort in de mailbox. Toch nog een glimlach :)

Mensen die in hun wagen naar een radiozender luisteren (uitgezonderd een nieuwsuitzending): wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft ze?

Mensen die in hun wagen naar een radiozender luisteren (uitgezonderd een nieuwsuitzending): wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft ze?
Soms verplicht omdat Apple Music weer maar eens niet wil opstarten. Afhankelijk van de rit en het tijdstip, gaat de radio dan gewoon uit en rijd ik nog liever in stilte.

voor 9u of na 16u luister ik met plezier naar Radio1. Heel weinig reclame en je bent meteen mee met de actualiteit

Alleen vind ik dat over het algemeen dikke kutmuziek. Het is niet omdat ik graag actua hoor dat ik daarom es niet graag normale muziek luister.

Alleen vind ik dat over het algemeen dikke kutmuziek. Het is niet omdat ik graag actua hoor dat ik daarom es niet graag normale muziek luister.
gelukkig verschillen muziek smaken want ik heb daar geen probleem mee. Het is ook niet mijn lievelingsmuziek maar veel liever Radio1 qua muziek dan Q of MNM of zelfs Stubru de laatste jaren

Ik wil alvast alle BG’ers die gaan werken voor mijn ziekenkas bedanken. Ik denk aan jullie terwijl ik in het zonneke zit. Jullie zijn de echte MVP’s!

Terug
Bovenaan