Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wuk?Max Verstappen… could not have happened to a nicer cnut.
Edit: ooh en de tweede Red Bull ook…
![]()
Ook moeten opzoeken.
2 Red Bulls hebben niet uitgereden. Het was zo mooi om zien. Ferrari heel verdiende 1-2.
Wacht maar tot ge dat eens laat vallen en het deksel openschietMij vandaag een keer bezig gehouden met de ratelschroevendraaierset. Want na een paar klusjes steekt dat allemaal verkeerd. Alles mooi in horizontale volgorde, per type en per maat gestoken. Nadat alles goed stak, kreeg ik toch een glimlach op mijn gezicht. Het zit hem in de kleine dingen.
![]()

En uw vrouw is 50’er?Ik maak dus kip curry met rijst en groentjes, one-pan dish
Mijn vrouw schept haar portie uit en zegt 'Wow dat kleeft goed, daar zou je dus perfect sneeuwballen mee kunnen maken".
"Enfin, geen sneeuwballen, maar wel ballen waar je goed mee kan gooien"
![]()

YupYupYup.En uw vrouw is 50’er?![]()
Koop zo een eendjes-mal en dan kan je kip curry eend maken.YupYupYup.
Mij vandaag een keer bezig gehouden met de ratelschroevendraaierset. Want na een paar klusjes steekt dat allemaal verkeerd. Alles mooi in horizontale volgorde, per type en per maat gestoken. Nadat alles goed stak, kreeg ik toch een glimlach op mijn gezicht. Het zit hem in de kleine dingen.
![]()
Wacht maar tot ge kinderen hebt die achterbouw rug uw materiaal pakken, gij het pas weken/maanden later ontdekt en ge de helft nog terugvindt verroest...Wacht maar tot ge dat eens laat vallen en het deksel openschiet![]()
Als kind wou ik weten wat er ‘in’ iets zat. Als ons vader dan een middagdut deed, dan sloop ik het bureau in - want daar lag van alles van oude electro - en was ik zot content om alle dingen open te schroeven. Alleen vergat ik dat je niet gewoon alles er terug in moest proppen en terug dicht vijzen, dat er wel logica in zat. Dus was er wel vaak iets dat niet marcheerde en ons vader bekloeg de kwaliteit die toch nie meer was wa ze ooit geweest was…Wacht maar tot ge kinderen hebt die achterbouw rug uw materiaal pakken, gij het pas weken/maanden later ontdekt en ge de helft nog terugvindt verroest...
Hooligans.ter gelegenheid van?

Nu is het nog enkel wachten op een meme @kay-gell ?