Mulan
Well-known member
Jaande, frituur. Met olie en zo? Rijke mensen zenne.
Zelfs met vleesjes én verschillende sausjes!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaande, frituur. Met olie en zo? Rijke mensen zenne.

Als ik zo 5 bakskes opeet heb ik nog honger![]()
Zelfs met vleesjes én verschillende sausjes!![]()

Hehe, k ben dat wel gewend hoor, met de papa stapt ze regelmatig meerdere km. Ik durf het risico niet nemen dat ze het plots opgeeft, ik kan ze niet in mijne nek zwieren, wel in de buggy.Dat gaan stevig gespierde kuiten worden met zulke wandelingen...
You go girl!![]()

We hebben den overschot mee naar huis...Als ik zo 5 bakskes opeet heb ik nog honger![]()

Niet gewandelend hier en ons gastjes hebben elk chix fingers gekozen...Jaande, frituur. Met olie en zo? Rijke mensen zenne.

Ik weet niet wat ik vreemder moet vinden, die airfryer of dit…We hebben den overschot mee naar huis...![]()
De dochter wou ze meedoen "om later op te eten", die gaan gewoon het compostvat in want heropwarmen smaakt echt niet.Ik weet niet wat ik vreemder moet vinden, die airfryer of dit…

Ja, maar het geld ervoor hebben is wel een prestatie!Kunnen bemachtigen, zo'n prestatie is dat niet hé
1u later en Ik kan nog steeds inloggen en er kiezen..
Dit.Ik weet niet wat ik vreemder moet vinden, die airfryer of dit…
Awel ja, en welkom eh. Dan is ne mens eens vriendelijk.Vandaar ook herontdekt hè chef
En ik spot ook een kleurboekje en kleurtjes om de dochter te entertainen ipv een tablet of gsm![]()
Zelfs met vleesjes én verschillende sausjes!![]()

Dat is klaarblijkelijk geen succes geweest..En ik spot ook een kleurboekje en kleurtjes om de dochter te entertainen ipv een tablet of gsm![]()
In de frituur zelf was ze toch flink?Dat is klaarblijkelijk geen succes geweest..
In de frituur zelf was ze toch flink?
Maar als je al 3 kwartier hebt mogen luisteren naar "IK WIL EEN IJSJE!"
Squid: Hey honey, do you remember that hit song “Wonderwall?”Conversatie tussen mijn echtgenoot en mijzelf:
Ik: net gelezen en dit is toch fantastisch: Noel Gallagher hates Wonderwall! Ik heb ook een hartsgrondige hekel aan Wonderwall! Wat gij?
Hij: Wonder-wat?
Ik weet niet wat die mens deed in de jaren ‘90…

Mulan Jr heeft letterlijk 3 kwartier na school gehuild en gebruld "Ik wil een ijsje!!!!!" Wat helaas weinig gehoor kreeg. Daarna is ze gekalmeerd en na een half uurtje rustig spelen, de buggy in en heerlijk kwebbelend naar het frietkot gewandeld. Ook daar gedroeg ze zich perfect en nu zitten we van een welverdiend ijsje te genieten in een relaxte sfeer.![]()
Ah OK ik dacht uit de post dat ik gequote had dat ze in de frituur 3 kwartier achter een ijsje vroeg.@straight_six ik weet niet goed wat uw punt is maar in de frituur zelf was ze flink met haar kleurboekje.
Tenzij ik weer niet mee ben met een mop![]()