Je glimlach van vandaag

Jaande, frituur. Met olie en zo? Rijke mensen zenne.
IMG-20220318-174319.jpg

Zelfs met vleesjes én verschillende sausjes! 💪

Dat gaan stevig gespierde kuiten worden met zulke wandelingen...
You go girl! ;)
Hehe, k ben dat wel gewend hoor, met de papa stapt ze regelmatig meerdere km. Ik durf het risico niet nemen dat ze het plots opgeeft, ik kan ze niet in mijne nek zwieren, wel in de buggy. 😁

Ik weet niet wat ik vreemder moet vinden, die airfryer of dit…
De dochter wou ze meedoen "om later op te eten", die gaan gewoon het compostvat in want heropwarmen smaakt echt niet. 😒
Vleesjes heropwarmen in de airfryer kan wél. 😈
Maar als je al 3 kwartier hebt mogen luisteren naar "IK WIL EEN IJSJE!" ga je in een publieke ruimte niet kiezen voor een pijnlijk luide krijsbui, maar gewoon de overschot inpakken. 😁

Conversatie tussen mijn echtgenoot en mijzelf:

Ik: net gelezen en dit is toch fantastisch: Noel Gallagher hates Wonderwall! Ik heb ook een hartsgrondige hekel aan Wonderwall! Wat gij?
Hij: Wonder-wat?

Ik weet niet wat die mens deed in de jaren ‘90…

Conversatie tussen mijn echtgenoot en mijzelf:

Ik: net gelezen en dit is toch fantastisch: Noel Gallagher hates Wonderwall! Ik heb ook een hartsgrondige hekel aan Wonderwall! Wat gij?
Hij: Wonder-wat?

Ik weet niet wat die mens deed in de jaren ‘90…
Squid: Hey honey, do you remember that hit song “Wonderwall?”

Husband: I said maybe…

Laatst bewerkt:
@straight_six ik weet niet goed wat uw punt is maar in de frituur zelf was ze flink met haar kleurboekje.
Tenzij ik weer niet mee ben met een mop 🤷🏼‍♀️
Mulan Jr heeft letterlijk 3 kwartier na school gehuild en gebruld "Ik wil een ijsje!!!!!" Wat helaas weinig gehoor kreeg. Daarna is ze gekalmeerd en na een half uurtje rustig spelen, de buggy in en heerlijk kwebbelend naar het frietkot gewandeld. Ook daar gedroeg ze zich perfect en nu zitten we van een welverdiend ijsje te genieten in een relaxte sfeer. 😇

Terug
Bovenaan