Je glimlach van vandaag

Toch maar eens een kwartiertje met de auto gaan rijden om te testen. Vensters naar beneden, radio omhoog en efkes rijden. Heerlijk om dat nog eens te kunnen doen zonder dat ik na 2 minuten begin te creperen van de pijn in mijn been. :party:

mijn vrouwke heeft haar thais rijbewijs omgezet naar een belgisch/europees.

das goed zo. nu kunnen we af en toe eens bob zijn :)

al heeft ze wel nog nooit met een vitessebak gereden, altijd automatic. blijkbaar stond dat niet op haar thais rijbewijs, en dus ook niet zo overgenomen :)
vant weekend dus haar wat privé lessen geven, dat er geen brokken vallen.

Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen :woohoo:
Kom jong, ga hier wat stoeffen met uw geld:

Zwijg stil.

Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...

AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist

Er zijn er nog zo enkele :lint:
En blijft gullie maar gewoon thuis :eek:.

Ik heb de Stones al 3 keer "tis nu echt de laatste keer hoor" gezien. Ik ga nimeer naar die mannen (maar stiekem kriebelt het toch).

Lekker aan het zuipen in het zonnetje
:love:
FTFY.

Met @xAnyana daarnet. :shy:

Als dank voor onze inzet (lees, inspringen collega's wegens ziekte door "corona", lange dagen doen, verlof niet kunnen nemen enz.) Hebben we van het management, een klein mini zakje snoep gekregen. ,🙃

Als dank voor onze inzet (lees, inspringen collega's wegens ziekte door "corona", lange dagen doen, verlof niet kunnen nemen enz.) Hebben we van het management, een klein mini zakje snoep gekregen. ,🙃
Volgende keer als ze iets extra vragen bedanken ervoor en een snoepje geven.

Ik ben vijf jaar geleden voor mijn motorijbewijs gegaan.
9 uur les op het parcours. Daarna doe je een test op het parcours van het examencentrum, en dan mag je een jaar vrij de baan op met een L op je helm geplakt voor je je finale rijeexamen doet. Da's pas absurd. Ik heb toch een extra 3 uur les gepakt om ook eens met begeleider op de baan te rijden.
Snap ik. Maar dan heb je in ieder geval al een autorijbewijs en dat helpt toch wel al 🙂

Wacht met feesten tot ze effectief zijn komen opdagen.

Ik spreek uit ervaring.
Het is de eerste keer dat hij bevestigt, daar ben ik al blij mee! 😁

2de glimlach van de dag: Mulan Jr heeft letterlijk 3 kwartier na school gehuild en gebruld "Ik wil een ijsje!!!!!" Wat helaas weinig gehoor kreeg. Daarna is ze gekalmeerd en na een half uurtje rustig spelen, de buggy in en heerlijk kwebbelend naar het frietkot gewandeld. Ook daar gedroeg ze zich perfect en nu zitten we van een welverdiend ijsje te genieten in een relaxte sfeer. 😇
(En bovendien mijn 8000 stappen gehaald ook nog en benzine uitgespaard, waarschijnlijk ter waarde van de frietkot uitgave 😛)

Daarna is ze gekalmeerd en na een half uurtje rustig spelen, de buggy in en heerlijk kwebbelend naar het frietkot gewandeld.
Ga je nog naar het frietkot waar je voor uw verhuis ging?
Indien wel was dat een stevige wandeling! :thumb:

Wij hebben er net op van daar... :biglaugh:

Terug
Bovenaan