Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welkom in 2016Weet niet op ik het hier of bij ergernissen moet zetten maar ik heb het online mini game agar.io herontdekt.
Kom jong, ga hier wat stoeffen met uw geld:Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()
En blijft gullie maar gewoon thuisZwijg stil.
Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...
AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist
Er zijn er nog zo enkele![]()
.Volgende keer als ze iets extra vragen bedanken ervoor en een snoepje geven.Als dank voor onze inzet (lees, inspringen collega's wegens ziekte door "corona", lange dagen doen, verlof niet kunnen nemen enz.) Hebben we van het management, een klein mini zakje snoep gekregen. ,![]()
Snap ik. Maar dan heb je in ieder geval al een autorijbewijs en dat helpt toch wel alIk ben vijf jaar geleden voor mijn motorijbewijs gegaan.
9 uur les op het parcours. Daarna doe je een test op het parcours van het examencentrum, en dan mag je een jaar vrij de baan op met een L op je helm geplakt voor je je finale rijeexamen doet. Da's pas absurd. Ik heb toch een extra 3 uur les gepakt om ook eens met begeleider op de baan te rijden.

Een goede raad dat ik ga volgen.Volgende keer als ze iets extra vragen bedanken ervoor en een snoepje geven.
Wacht met feesten tot ze effectief zijn komen opdagen.De tuinman die net bevestigt dat ze morgen komen voor de tuin!
(4-5 maand nadat het initieel werd afgesproken).
Wie zegt dat? Niet iedereen die een motorijbewijs haalt heeft er een voor de auto. Of kan überhaupt met de auto rijden.Snap ik. Maar dan heb je in ieder geval al een autorijbewijs en dat helpt toch wel al![]()
Het is de eerste keer dat hij bevestigt, daar ben ik al blij mee!Wacht met feesten tot ze effectief zijn komen opdagen.
Ik spreek uit ervaring.

)Vandaar ook herontdekt hè chefWelkom in 2016
Ga je nog naar het frietkot waar je voor uw verhuis ging?Daarna is ze gekalmeerd en na een half uurtje rustig spelen, de buggy in en heerlijk kwebbelend naar het frietkot gewandeld.

We switchen tussen 2, 't was de dichtste met burgers als specialiteit. Maar ze mocht kiezen welkeen.Ga je nog naar het frietkot waar je voor uw verhuis ging?
Indien wel was dat een stevige wandeling!
Wij hebben er net op van daar...![]()

Jaande, frituur. Met olie en zo? Rijke mensen zenne.We switchen tussen 2, 't was de dichtste met burgers als specialiteit. Maar ze mocht kiezen welkeen.![]()
Het was leuk deze namiddag