Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vehemente klavecimbellijn in Fils de joie
![]()
Vehement = hevigPardon?
Gatekeeper

Dat wordt volgende winter de verwarming afzettenTickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()
.Of de tiers terug in leven brengen!Dat wordt volgende winter de verwarming afzetten.

Nu weet ik weer waarom ze zo'n absurde prijzen kunnen vragen, het braggen op sociale media mag wat kosten.Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()
Van mij zal je alvast niks ervan op facebook zien.Nu weet ik weer waarom ze zo'n absurde prijzen kunnen vragen, het braggen op sociale media mag wat kosten.
Ik kan al niet wachten op de Facebookvriendjes die opeens superfan zijn.
Het zou weleens hun laatste keer kunnen zijn.Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()

Ze moeten het überhaupt nog halen tot 11 juli!Het zou weleens hun laatste keer kunnen zijn.![]()
Zwijg stil.Ze moeten het überhaupt nog halen tot 11 juli!

Ne mens zou voor minder zich beginnen afvragen of het niet aan hem ligt!Zwijg stil.
Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...
AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist
Er zijn er nog zo enkele![]()
Willen jullie anders eens geen ticket kopen voor de Cooke & Verhulst show?Zwijg stil.
Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...
AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist
Er zijn er nog zo enkele![]()

Zou het ook werken als je ons dat cadeau doet?Willen jullie anders eens geen ticket kopen voor de Cooke & Verhulst show?![]()

Ik ben vijf jaar geleden voor mijn motorijbewijs gegaan.Ik vind de gedachte dat je met 20 uurtjes les alleen de baan om mag echt absurd.
Dan ben je toch echt niet in staat om deftig te rijden. Daar heb ik al voorbeelden genoeg van gezien hoor.
Als je al ziet hoeveel je nog te leren hebt als je effectief uw rijbewijs hebt behaald...
Met een motor mag je dan wel weer maar met een 125cc rijden al heb je al jaren een autorijbewijs (tenzij behaald voor 198nogiets)
En met zo'n 45km/u kar heb je dan weer helemaal geen rijbewijs nodig.
Ik vind het toch echt een warboel hoor.
Helemaal niet, al post je een recensie van een kiekeboe strip!

Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()

Kunnen bemachtigen, zo'n prestatie is dat niet héTickets voor de Stones kunnen bemachtigen![]()
Hoop doet leven.Het zou weleens hun laatste keer kunnen zijn.![]()
Wil je ruilen tegen tickets om in het publiek van Pedro Elias te zitten?Willen jullie anders eens geen ticket kopen voor de Cooke & Verhulst show?![]()