Je glimlach van vandaag

Nu weet ik weer waarom ze zo'n absurde prijzen kunnen vragen, het braggen op sociale media mag wat kosten.
Ik kan al niet wachten op de Facebookvriendjes die opeens superfan zijn.
Van mij zal je alvast niks ervan op facebook zien.
Wij zijn geen vrienden daar.

Zwijg stil.

Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...

AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist

Er zijn er nog zo enkele :lint:
Ne mens zou voor minder zich beginnen afvragen of het niet aan hem ligt!

Zwijg stil.

Ik heb samen met mijn vader een geschiedenis van afgelaste concerten wegens...

AC/DC: griep
Dio: kanker en later RIP Dio
Mötorhead: kanker en later RIP Lemmy
Y&T: kanker en later RIP bassist

Er zijn er nog zo enkele :lint:
Willen jullie anders eens geen ticket kopen voor de Cooke & Verhulst show? :unsure:

Ik doe een opleiding online maar stel momenteel een 'term' uit om dan later terug op te pikken. Ik had toch een mailtje met een paar vragen gestuurd naar de school, niet zeker of ze mij zouden (willen) helpen. Halve dag later direct al een super vriendelijk antwoord en mij meer geholpen dan ze moesten. Tis iets klein maar da kan mij toch zo blij maken

En de zon schijnt 🤩

En tis eindelijk vrijdag 🥳

Ik vind de gedachte dat je met 20 uurtjes les alleen de baan om mag echt absurd.
Dan ben je toch echt niet in staat om deftig te rijden. Daar heb ik al voorbeelden genoeg van gezien hoor.
Als je al ziet hoeveel je nog te leren hebt als je effectief uw rijbewijs hebt behaald...

Met een motor mag je dan wel weer maar met een 125cc rijden al heb je al jaren een autorijbewijs (tenzij behaald voor 198nogiets)
En met zo'n 45km/u kar heb je dan weer helemaal geen rijbewijs nodig.
Ik vind het toch echt een warboel hoor.
Ik ben vijf jaar geleden voor mijn motorijbewijs gegaan.
9 uur les op het parcours. Daarna doe je een test op het parcours van het examencentrum, en dan mag je een jaar vrij de baan op met een L op je helm geplakt voor je je finale rijeexamen doet. Da's pas absurd. Ik heb toch een extra 3 uur les gepakt om ook eens met begeleider op de baan te rijden.

Helemaal niet, al post je een recensie van een kiekeboe strip!

En zelfs daar is ook een topic voor. :woohoo:

Tickets voor de Stones kunnen bemachtigen :woohoo:

Aha, dus dáár is de rest van het geld van de crowdfundingactie naartoe gegaan. :unsure:

Terug
Bovenaan