Je glimlach van vandaag

Totaal vergeten dak een nieuwe ipad had besteld, komt er vandaag een pakje toe en ik zo direct: jah ze hebben hier een test toestel vant werk thuis laten leveren wegens corona zeker? Doe ik dat open.....ipad...the moment of shame was great on this one :whistle:
En tis dan nog geen klein bedrag ook >_>

Gast krijgt alleen maar meer aandacht zo hoor.

Gast krijgt alleen maar meer aandacht zo hoor.
Man man man, die Acid is toch echt wel serieus irritant.

Ik denk dat em nu toch echt wel eens prijs kan hebben. Het is niet een 'youtube-oorlog' meer he.

Verder alleen al die kop is gewoon irritant, laat staan er nog eens 'aar te luisteren

Zag vandaag een hond op de vijver zitten, te kijken naar vissen onder hem. Even getest en ik kan er ook al op lopen. Eerste keer sinds we hier wonen dat die volledig dichtgevroren is. En dan nog eens zo dik. Nu nog schaatsen kopen. :unsure:

Ik denk dat em nu toch echt wel eens prijs kan hebben. Het is niet een 'youtube-oorlog' meer he.

Verder alleen al die kop is gewoon irritant, laat staan er nog eens 'aar te luisteren
Waarom bannen ze die klojo gewoon niet?

Dat ze maar oppassen, de ouders van de bewuste dochters gingen stappen ondernemen naar een rechtszaak.
Niet dat dat google een zorg zal zijn.
Dat is het he, eerst zoveel mogelijk aan verdienen en dan als die moeders echt lastig doen dan verwijderen ze die video. Klaar!

Terug
Bovenaan