Squid houdt van vergif, dus... William Lawsons?En van u?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squid houdt van vergif, dus... William Lawsons?En van u?

Fluff off, no rrrroels grrrrotesque scotch.Squid houdt van vergif, dus... William Lawsons?![]()
Monkey shoulder bestaat deels uit glenfiddichWe hebben er drie in huis: een Monkey Shoulder, een Macallan 18j Sherry Oak en een Lagavulin 16j.
Normaal is er altijd een Glenfiddich maar die is even op. En cognac is voor de moment meer in trek hier dus wordt er ook geen whisky bijgekocht.
glenfiddich is dikke meh. Die andere 2 zijn wel cava.Nee, cava is spaanse schuimwijn.Monkey shoulder bestaat deels uit glenfiddichglenfiddich is dikke meh. Die andere 2 zijn wel cava.
Zal het veranderen naar drinkbaarNee, cava is spaanse schuimwijn.
Er was een tijd dat er veel meer in huis was, toen trouwboek en zijn maat door hun whisky-fase gingen maar aan het tempo dat het ging zorgt cognac voor minder koppijn.Monkey shoulder bestaat deels uit glenfiddichglenfiddich is dikke meh. Die andere 2 zijn wel cava.
En wanneer is de volgende ski?Al een week alcoholvrij hierzo.
Whisky is geen fase!Er was een tijd dat er veel meer in huis was, toen trouwboek en zijn maat door hun whisky-fase gingen maar aan het tempo dat het ging zorgt cognac voor minder koppijn.
Geloof mij, eens je een bepaald tempo overschrijdt, is het een fase.Whisky is geen fase!
Dan zijt ge geen liefhebber maar nen ordinairen dronkaard.Geloof mij, eens je een bepaald tempo overschrijdt, is het een fase.
Elke ordinaire dronkaard begon ooit vol liefde.Dan zijt ge geen liefhebber maar nen ordinairen dronkaard.
Geen vingers meer over?Seizoen zit er helaas op voor mij![]()
Op tijd en stond elk zijn whiskyDan zijt ge geen liefhebber maar nen ordinairen dronkaard.

Niks geturfd voor mij aub.Pop quiz, hotshot: wat is uw definite van een goeie whisky?
POIDHDe BG foto-meeting: het weer was prachtig en zo waren ook de aanwezige fotografen. Dat hier vooral toffe mensen zitten is weeral eens bewezen.
@shiftyke ook gevonden die daar al 24u lag te verkommeren?De BG foto-meeting: het weer was prachtig en zo waren ook de aanwezige fotografen. Dat hier vooral toffe mensen zitten is weeral eens bewezen.
Blackadder heeft nochtans serieus geturfde whiskiesNiks geturfd voor mij aub.
Dalwhinnie 15, Blackadder, Glenfiddich 15