Mulan
Well-known member
Wel minder rugpijn!Zelfde resultaat![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel minder rugpijn!Zelfde resultaat![]()
Als technisch tekenaar kan ik u zeggen dat zelfs een tiende mm het verschil kan betekenen tussen passen of niet passen.Ter info: een stoflaag wordt niet dikker dan 6 mm. En wat is nu 6 mm in feite![]()
80g als ik weinig honger heb, 100g als ik veel honger hebHu wegen? Sta je op dieet misschien?
Ik denk dat een youtube kanaal van een koken de Tonerider wel eens een hit kan zijn.
Spaghetti wegen, afgieten en het vergiet vasthouden en daardoor kokend water op de pollen,..
Heb al dikker gezien.Ter info: een stoflaag wordt niet dikker dan 6 mm. En wat is nu 6 mm in feite![]()
Ik kijk!Hu wegen? Sta je op dieet misschien?
Ik denk dat een youtube kanaal van een koken de Tonerider wel eens een hit kan zijn.
Spaghetti wegen, afgieten en het vergiet vasthouden en daardoor kokend water op de pollen,..
FtfyAls technisch tekenaar zonder hamer en breekijzer kan ik u zeggen dat zelfs een tiende mm het verschil kan betekenen tussen passen of niet passen.
Als technisch tekenaar kan ik u zeggen dat zelfs een tiende mm het verschil kan betekenen tussen passen of niet passen.
Vandaar ook MINDER rugpijn, de warme droogkastwas kan ik tenminste zittend met rechte rug vouwen met Netflix op.![]()
De enige constante is rugpijn

Warme droogkastwas dicht tegen uzelf aandrukken terwijl je het eruit neemt op een koude winterdagVandaar ook MINDER rugpijn, de warme droogkastwas kan ik tenminste zittend met rechte rug vouwen met Netflix op.![]()

Da's hier al zeker 5j geleden!Sebiet nog is quizzen dat is toch ook van ergens in november geleden.

Is dat bij jullie ook zo dat jullie top 3 zijn tot ongeveer halverwege en vanaf dan afzakken naar de onderste helft? Maar wel steevast met de drank prijs gaan lopen? (Allez waggelen)Sebiet nog is quizzen dat is toch ook van ergens in november geleden.

Ik heb 2 weken op een matras op de grond geslapen, da's ook een optie.Verhuisd
Pompaf, maar heel blij met de 9 helpers die het heel vlot hebben doen gaan (dus ook danku @grungywout)
Nu this, pinten, mijn bed in mekaar vijsen, en maffen![]()

Mohbahnee… ze gaan nu nog wat Breezers drinken op Best Off Cherry Moon. Een troep mannen wordt altijd twintig jaar jonger onder elkaar.Ik heb 2 weken op een matras op de grond geslapen, da's ook een optie.
(En op jullie leeftijd én jullie inkomen volgende keer een firma laten komen, you guys way 2 old 4 that shit! Morgen een piek in de paracetamolverkoop!)
Dat is niet van gierig ofzo, ma een verhuis firma lijkt mij niet zo efficient om 1 of andere reden. Uiteindelijk is het nu ook in 1 dag gefixt hoor...(En op jullie leeftijd én jullie inkomen volgende keer een firma laten komen, you guys way 2 old 4 that shit! Morgen een piek in de paracetamolverkoop!)
). Ik wou wel, naar na 2-3 pintjes moest iedereen opeens terug naar het gezin.Een troep mannen wordt altijd twintig jaar jonger onder elkaar.
RohypnolIk wou wel, naar na 2-3 pintjes moest iedereen opeens terug naar het gezin.
Twas een beke ver om naar die 8 man hun thuis te rijden, dan al hun vrouwen en kinderen te drogeren, en dan nog terug te geraken voordat het bier op is. I learned that lesson last time.Rohypnol
ooit de winst in de gewone quiz en de zuipbeker gehaaldIs dat bij jullie ook zo dat jullie top 3 zijn tot ongeveer halverwege en vanaf dan afzakken naar de onderste helft? Maar wel steevast met de drank prijs gaan lopen? (Allez waggelen)
. Eenmalig iets wel en pre Corona speelde ik er toch zeker 30 per jaar
.