Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ziet er niet slecht uit. Waar moeten we zijn?
Dat ziet er niet slecht uit. Waar moeten we zijn?
Geen slechte portie precies, ziet er vrij uitgebreid uit.
En die vrouw met haar collectebus "for her poor children". Da hij zei "fuck off! Kzal die daar een beetje geld gaan geven om haar poort te schilderen"..Die heb ik van Urbanus nooit gehoord als ik kind was. De enige engelse mop dat ik daar van ken is toen em een "breedkieken" meegenomen had als cadeau voor tatcher en dat ze op een bepaald moment zegt: mr urbeenis, keep quiet!
KZAL U NOG ES E KIEKEN MEEBRENGEN, HEBT HET 5 MIN EN GE ZIJT HET AL KWIJT!!!
Ik voel mij aangesproken en beledigd. Ik kruip in mijn safespace nu.Ik blijf me erover verbazen dat zo'n groot deel van de generatie die opgegroeid is met humor alla Urbanus en Monty Python en dan de volgende generatie met zaken als South Park zo easily offended is.
Ja Londen is er echt niets tegen. Op Trafalgar Square alleen al is er meer te zien en te beleven, maar laat dat de pret niet drukken.
Dan heb je nog nooit verse lasagna gemaakt. Je weet wel zo in laagjes.Net spaghettisaus gemaakt met als basis tomatensaus van think tomato. ik moet eerlijk bekennen, das toch van een ander niveau dan een blik tomaten van everyday
Net spaghettisaus gemaakt met als basis tomatensaus van think tomato. ik moet eerlijk bekennen, das toch van een ander niveau dan een blik tomaten van everyday

Ik koop alleen de ecologische producten van colruyt (passata, cubetti,...).Het ene blik tomaten is idd het andere niet.
Ik koop enkel nog die van Mutti.

Afgaande van de cadeau, denkt zijn bazin nochtans ook dat koken een goed gedacht is.Dan heb je nog nooit verse lasagna gemaakt. Je weet wel zo in laagjes.
Volgend jaar een geschenkmand voor iedereen en 10 schotels Bonilasagne voor Toon.Afgaande van de cadeau, denkt zijn bazin nochtans ook dat koken een goed gedacht is.

Eigenlijk wel grof van die bazin van hem zo te betuttelen, die mens is gelukkig en heeft geen nood aan koken. Forget de lasagne, volgend jaar gewoon een XBox abo.Volgend jaar een geschenkmand voor iedereen en 10 schotels Bonilasagne voor Toon.![]()