Je glimlach van vandaag

Die heb ik van Urbanus nooit gehoord als ik kind was. De enige engelse mop dat ik daar van ken is toen em een "breedkieken" meegenomen had als cadeau voor tatcher en dat ze op een bepaald moment zegt: mr urbeenis, keep quiet!

KZAL U NOG ES E KIEKEN MEEBRENGEN, HEBT HET 5 MIN EN GE ZIJT HET AL KWIJT!!!
En die vrouw met haar collectebus "for her poor children". Da hij zei "fuck off! Kzal die daar een beetje geld gaan geven om haar poort te schilderen"..

Ik had vroeger 2 cassettes van Urbanus. Zoveel afgespeeld dat ze uiteindelijk gewoon kapot gegaan zijn.

Ik blijf me erover verbazen dat zo'n groot deel van de generatie die opgegroeid is met humor alla Urbanus en Monty Python en dan de volgende generatie met zaken als South Park zo easily offended is.

Net spaghettisaus gemaakt met als basis tomatensaus van think tomato. ik moet eerlijk bekennen, das toch van een ander niveau dan een blik tomaten van everyday

Bij mij komt het uit een nieuwjaarspakket dat ik van mijn bazin heb gekregen. (allez, niet alleen ik he, ook alle andere collega's hebben dat gekregen). Ben net even gaan zien achter de prijzen van de potjes. niet moeilijk dat het goed smaakt, das bijna vloeibaar goud. 6€ voor 1 pot tomatensaus :oink:

Terug
Bovenaan