Je glimlach van vandaag

Maar ontstopper gelijk in de oude tijd kan niet meer, dat is aangepast. Welk zuur moet je dan nemen? Je moet toch wel een bepaalde hoeveelheid hebben. Ons bad is wel gietijzer, dat kan een voordeel zijn. Maar wel veel trappen om mijn karkas boven te krijgen.
Ik pas niet in de vriezer, ik heb het gecheckt.
Een gietijzeren bad is dan toch net een nadeel?

Ik heb mijn laatste 2 jaar een A2 informatica gedaan, véél programmeren, véél wiskunde (zaten samen met de mannen van latijn wiskunde omdat die evenveel uren hadden)

chemie: 0
fysica: 0

en ik dacht toen: het lijkt me een goed idee om Industrieel ingenieur informatica te doen (nieuwe richting toen)

En ik zei dus tegen mijne docent chemie dat ik dus al jaaaaren geen chemie meer had gehad en hij zei "maakt u maar geen zorgen manneke, we beginnen vanaf 0"

3 maand later ne kloefer van 800 blz chemie erdoor :laugh:

ik zat rap in de A1 informatica zonder chemie en wiskunde (edit: fysica dus) :laugh:

Wel jammer, die praktijken vond ik wel leuk (elektro & bankfrezen)

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn laatste 2 jaar een A2 informatica gedaan, véél programmeren, véél wiskunde (zaten samen met de mannen van latijn wiskunde omdat die evenveel uren hadden)

chemie: 0
fysica: 0

en ik dacht toen: het lijkt me een goed idee om Industrieel ingenieur informatica te doen (nieuwe richting toen)

En ik zei dus tegen mijne docent chemie dat ik dus al jaaaaren geen chemie meer had gehad en hij zei "maakt u maar geen zorgen manneke, we beginnen vanaf 0"

3 maand later ne kloefer van 800 blz chemie erdoor :laugh:

ik zat rap in de A1 informatica zonder chemie en wiskunde :laugh:

Wel jammer, die praktijken vond ik wel leuk (elektro & bankfrezen)
Maar dat zal wel vanaf 0 geweest zijn denk ik. Ik heb een master chemie gedaan en het 1e jaar chemie is ook gewoon beginnen van 0, omdat de vooropleiding op vlak van chemie vaak ontbreekt of gewoon stiefmoederlijk wordt behandeld.

Maar uiteraard is dat dan wel vanaf 0 omhoog aan een serieuze snelheid.

Waarschijnlijk gedelibereerd voor de vakken wiskundige analyse en lineaire algebra in de lerarenopleiding godsdienst.
Ja, dit dus hé. Vriendin van mij is ook leerkracht, mag zaken zoals verzorging en hygiëne geven in het beroeps. Dat ze amper een tekst kan schrijven op het niveau van een 12-jarige is daar kennelijk niet relevant.

Terug
Bovenaan