515
Well-known member
Dan moet je je erg welkom voelenWeer?! Nog altijd! En als ik het open had gezet tot 2023, had ik een andere hobby moeten zoeken!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je je erg welkom voelenWeer?! Nog altijd! En als ik het open had gezet tot 2023, had ik een andere hobby moeten zoeken!

Ik heb een éénmalige vergissing begaan waarvoor ik 12 uur lang boete gedaan heb. Moet ik nu voor eeuwig een stempel dragen, ja.

Een echte @Loser trekt zich daar niks van aan.Dan moet je je erg welkom voelen![]()
Oooooh goed idee, hoeveel moeten we daarvoor betalen? En mogen wij dan kiezen wat op die stempel staat? En waar hij komt?Moet ik nu voor eeuwig een stempel dragen, ja.
Een gietijzeren bad is dan toch net een nadeel?Maar ontstopper gelijk in de oude tijd kan niet meer, dat is aangepast. Welk zuur moet je dan nemen? Je moet toch wel een bepaalde hoeveelheid hebben. Ons bad is wel gietijzer, dat kan een voordeel zijn. Maar wel veel trappen om mijn karkas boven te krijgen.
Ik pas niet in de vriezer, ik heb het gecheckt.
Ik dacht eerder kunststof een nadeel, maar het lijkt mij makkelijker om de oude waterput in de tuin te nemen, dat is gewoon hop door het groot raam ipv drie trappen op.Een gietijzeren bad is dan toch net een nadeel?
Even de chemiecursus opfrissen hoor.Ik dacht eerder kunststof een nadeel, maar het lijkt mij makkelijker om de oude waterput in de tuin te nemen, dat is gewoon hop door het groot raam ipv drie trappen op.
Ik ben een TSO’er, chemie heb ik nooit gehad. Op zich een zeer interessant vak maar de optie was er niet.Even de chemiecursus opfrissen hoor.
Die kerel is inderdaad onwaarschijnlijk scherp en grappigJames Blunt zijnen Twitter is echt een goudmijn.
Ik deed ook TSO en had dat wel. Welke richting krijgt dat niet?Ik ben een TSO’er, chemie heb ik nooit gehad. Op zich een zeer interessant vak maar de optie was er niet.
En het werkt want zie hem nu ook passeren op mijn FBAllee, Theo Francken heeft mijn meme gedeeld op IG en FB.
Da vind ik nu es fijn als die zo rondgaan![]()
Toerisme. Vanwege mijn 2+2=5 probleemIk deed ook TSO en had dat wel. Welke richting krijgt dat niet?
Heeft niks met TSO te maken, die hebben zelfs een wetenschapsrichting: TW).Ik ben een TSO’er, chemie heb ik nooit gehad. Op zich een zeer interessant vak maar de optie was er niet.

Ik ben niet al te slim dan, ik zal het zo zeggen. (I am kidding. Een beetje. Toerisme kwam vaak in contact met snit & naad of secretariaat, van de meer bollebozen weet ik echt niks)Heeft niks met TSO te maken, die hebben zelfs een wetenschapsrichting: TW).![]()

Op welke manier ben je dan leerkracht Godsdienst geworden?Ik ben niet al te slim dan, ik zal het zo zeggen. (I am kidding. Een beetje. Toerisme kwam vaak in contact met snit & naad of secretariaat, van de meer bollebozen weet ik echt niks)
Waarschijnlijk gedelibereerd voor de vakken wiskundige analyse en lineaire algebra in de lerarenopleiding godsdienst.Op welke manier ben je dan leerkracht Godsdienst geworden?
Maar dat zal wel vanaf 0 geweest zijn denk ik. Ik heb een master chemie gedaan en het 1e jaar chemie is ook gewoon beginnen van 0, omdat de vooropleiding op vlak van chemie vaak ontbreekt of gewoon stiefmoederlijk wordt behandeld.Ik heb mijn laatste 2 jaar een A2 informatica gedaan, véél programmeren, véél wiskunde (zaten samen met de mannen van latijn wiskunde omdat die evenveel uren hadden)
chemie: 0
fysica: 0
en ik dacht toen: het lijkt me een goed idee om Industrieel ingenieur informatica te doen (nieuwe richting toen)
En ik zei dus tegen mijne docent chemie dat ik dus al jaaaaren geen chemie meer had gehad en hij zei "maakt u maar geen zorgen manneke, we beginnen vanaf 0"
3 maand later ne kloefer van 800 blz chemie erdoor
ik zat rap in de A1 informatica zonder chemie en wiskunde
Wel jammer, die praktijken vond ik wel leuk (elektro & bankfrezen)
Ja, dit dus hé. Vriendin van mij is ook leerkracht, mag zaken zoals verzorging en hygiëne geven in het beroeps. Dat ze amper een tekst kan schrijven op het niveau van een 12-jarige is daar kennelijk niet relevant.Waarschijnlijk gedelibereerd voor de vakken wiskundige analyse en lineaire algebra in de lerarenopleiding godsdienst.