Je glimlach van vandaag

Daarover gesproken. Donderdagavond een steak gaan halen. Ale, twee eigenlijk. Een van 2cm dik voor zwangere madam die die niet erg rood mag eten, maar een dik stuk van 4cm dik voor mezelf. Oude braadpan met veel te veel boter er in en dan steak er in. Echt, trots op mezelf, zelden zo'n goeie steak gegeten.
Ik heb vorige week iets nieuws geprobeerd.

Steak half uurtje in de oven op 60° en dan in de pan toeschroeien. Beste steak die ik ooit zelf klaargemaakt heb.

Niet mooi van me, maar moest er toch wel even om lachen. Heb je een peperdure auto en kan je zand gaan scheppen op je knieën omdat hij niet weg geraakt door wat zand.

Niet mooi van me, maar moest er toch wel even om lachen. Heb je een peperdure auto en kan je zand gaan scheppen op je knieën omdat hij niet weg geraakt door wat zand.
Had er niemand die mens kunnen zeggen dat zijn auto achterwiel aangedreven is. Dan moet hm nie aan de voorwielen zitten schuppen

Het zal ook goed zijn voor de lak op die auto, zandstralen die handel

a1rL3vY_460s.jpg

En daar zit precies een straat of parking onder. Dus gewoon burnout tot het zand weg is verdomme. Maak er glas van!

Had er niemand die mens kunnen zeggen dat zijn auto achterwiel aangedreven is. Dan moet hm nie aan de voorwielen zitten schuppen

Het zal ook goed zijn voor de lak op die auto, zandstralen die handel
Onlangs ook zo'n filmpje gezien waarbij ze de sneeuwkettingen op de voorwielen hadden gelegd (dacht bij BMW). Het zottte was dat er een buiten de auto stond om wat te duwen en nog hadden ze niet door waarom het niet werkte

Terug
Bovenaan