Polle32
Well-known member
Ah ja, zijn befaamde quote toen zijn meid kwam melden dat de Dyson het niet meer deed. Classic.In de woorden van Shakespeare: ‘suck it, Svetlana’.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja, zijn befaamde quote toen zijn meid kwam melden dat de Dyson het niet meer deed. Classic.In de woorden van Shakespeare: ‘suck it, Svetlana’.
Ik heb vorige week iets nieuws geprobeerd.Daarover gesproken. Donderdagavond een steak gaan halen. Ale, twee eigenlijk. Een van 2cm dik voor zwangere madam die die niet erg rood mag eten, maar een dik stuk van 4cm dik voor mezelf. Oude braadpan met veel te veel boter er in en dan steak er in. Echt, trots op mezelf, zelden zo'n goeie steak gegeten.
Persoonlijk zou ik eerst schroeien en dan op 60 graden in deIk heb vorige week iets nieuws geprobeerd.
Steak half uurtje in de oven op 60° en dan in de pan toeschroeien. Beste steak die ik ooit zelf klaargemaakt heb.
Ik heb vorige week iets nieuws geprobeerd.
Steak half uurtje in de oven op 60° en dan in de pan toeschroeien. Beste steak die ik ooit zelf klaargemaakt heb.
Ik heb vorige week iets nieuws geprobeerd.
Had er niemand die mens kunnen zeggen dat zijn auto achterwiel aangedreven is. Dan moet hm nie aan de voorwielen zitten schuppen![]()
Storm Corrie brengt peperdure Aston Martin in moeilijke papieren: auto zit klem in zand
Storm Corrie zorgt niet alleen in ons land voor overlast, ook bij onze noorderburen waait het stevig. Langs het strand van Scheveningen zaten verschillende auto’s vast op de weg die bedolven was onder het zand. De opmerkelijkste wagen was een peperdure Aston Martin, maar de bestuurder kon...m.nieuwsblad.be
Niet mooi van me, maar moest er toch wel even om lachen. Heb je een peperdure auto en kan je zand gaan scheppen op je knieën omdat hij niet weg geraakt door wat zand.
![]()
Storm Corrie brengt peperdure Aston Martin in moeilijke papieren: auto zit klem in zand
Storm Corrie zorgt niet alleen in ons land voor overlast, ook bij onze noorderburen waait het stevig. Langs het strand van Scheveningen zaten verschillende auto’s vast op de weg die bedolven was onder het zand. De opmerkelijkste wagen was een peperdure Aston Martin, maar de bestuurder kon...m.nieuwsblad.be
Niet mooi van me, maar moest er toch wel even om lachen. Heb je een peperdure auto en kan je zand gaan scheppen op je knieën omdat hij niet weg geraakt door wat zand.
Onlangs ook zo'n filmpje gezien waarbij ze de sneeuwkettingen op de voorwielen hadden gelegd (dacht bij BMW). Het zottte was dat er een buiten de auto stond om wat te duwen en nog hadden ze niet door waarom het niet werkteHad er niemand die mens kunnen zeggen dat zijn auto achterwiel aangedreven is. Dan moet hm nie aan de voorwielen zitten schuppen
Het zal ook goed zijn voor de lak op die auto, zandstralen die handel
En het was hier nu juist zo leuk.
Kweet niet of ik het een geloofwaardig verhaal vind. Shakespeare leek me altijd meer iemand voor een centraal stofzuigersysteem.Ah ja, zijn befaamde quote toen zijn meid kwam melden dat de Dyson het niet meer deed. Classic.
Welkom terug!
In stukjes gezaagd, is dat best gemakkelijk te transporteren.Net mijn man de Kerstboom zien terug op een kast manoeuvreren. Voel mij heel veilig dat hij niet direct met mijn/een lijk gaat gaan zeulen.