Multiboxer
Well-known member
Hij heeft wel over callcenter medewerkers die mensen ongevraagd opbellen he.Ik ben vaak, te vaak, van het principe dat de tijd van andere mensen heilig is. Ik voel me al schuldig als de kassier aan de kassa een prijs moet opvragen voor een product dat niet wil scannen. Ik probeer altijd eerst info over een product te zoeken voor ik naar de firma bel met vragen.
Dat er dan zo'n mensen als trump op deze aardkloot rondlopen doet me toch soms stiekem denken dat zo'n sociaal kredietsysteem à la China toch niet zo'n slecht idee kan zijn.
Sommige callcenters zijn daar zeer agressief in.
Eén van die agressieve tactieken is om een computer tientallen nummers tegelijkertijd te laten bellen, pas als er iemand opneemt wordt die doorgeschakeld naar een verkoper.
Indien er binnen een paar seconden geen verkoper kan verbonden worden met de persoon die opneemt word de lijn dichtgegooid, zal het systeem registreren op welk moment er opgenomen werd en zal er de volgende dag op hetzelfde tijdstip opnieuw geprobeerd worden een verkoper te verbinden met die persoon.
Indien de persoon niet tijdig opneemt zal het systeem volautomatisch nogmaals proberen op een ander tijdstip.
Die doen zonder géne het gene je zelf aanklaagt "tijd van andere mensen heilig" en proberen hier op een agressieve manier geld uit te slaan.
Ze lappen je een contract aan het moment dat je nog maar durft te overwegen en "mja misschien" durft te prevelen.
Ik heb er geen medelijden mee eerlijk gezegd.
Dit type van callcenter werk dient zeer onaangenaam te zijn want het is een pest voor iedereen die erdoor opgebeld wordt.
Bedankt TRUMP!