Je glimlach van vandaag

Ik ben vaak, te vaak, van het principe dat de tijd van andere mensen heilig is. Ik voel me al schuldig als de kassier aan de kassa een prijs moet opvragen voor een product dat niet wil scannen. Ik probeer altijd eerst info over een product te zoeken voor ik naar de firma bel met vragen.
Dat er dan zo'n mensen als trump op deze aardkloot rondlopen doet me toch soms stiekem denken dat zo'n sociaal kredietsysteem à la China toch niet zo'n slecht idee kan zijn.
Hij heeft wel over callcenter medewerkers die mensen ongevraagd opbellen he.
Sommige callcenters zijn daar zeer agressief in.
Eén van die agressieve tactieken is om een computer tientallen nummers tegelijkertijd te laten bellen, pas als er iemand opneemt wordt die doorgeschakeld naar een verkoper.
Indien er binnen een paar seconden geen verkoper kan verbonden worden met de persoon die opneemt word de lijn dichtgegooid, zal het systeem registreren op welk moment er opgenomen werd en zal er de volgende dag op hetzelfde tijdstip opnieuw geprobeerd worden een verkoper te verbinden met die persoon.
Indien de persoon niet tijdig opneemt zal het systeem volautomatisch nogmaals proberen op een ander tijdstip.

Die doen zonder géne het gene je zelf aanklaagt "tijd van andere mensen heilig" en proberen hier op een agressieve manier geld uit te slaan.
Ze lappen je een contract aan het moment dat je nog maar durft te overwegen en "mja misschien" durft te prevelen.

Ik heb er geen medelijden mee eerlijk gezegd.
Dit type van callcenter werk dient zeer onaangenaam te zijn want het is een pest voor iedereen die erdoor opgebeld wordt.

Bedankt TRUMP!

Screenshot_20220127-100710_Instagram.jpg

Winner van de OpenVLD om dit te posten :rofl:

Het leger kan alleen maar full auto geweren kopen. De gewone mens alleen maar semi auto, oftewel een AR-15.

Maar dit is ruger precision 22lr. Dus also semi maar niet op basis van de M4/AR15.

Had bijna dezelfde gekocht :)
Unk, Ruger Precision is toch altijd grendel, niet semi?
Volgens mij gewoon een 18 of 20" ar-15 hoor.

Unk, Ruger Precision is toch altijd grendel, niet semi?
Volgens mij gewoon een 18 of 20" ar-15 hoor.

Lijkt voor mij op een ADAR 2-15
Een Russische AR-15 kloon.

/EDIT:

Blijkbaar een Zbroyar Z-15 carbine

The armed mom, a member of Ukraine’s Territorial Defense Forces, also shelled out more than $1,100 on a helmet, snow camouflage, flak jacket, ammo pouches, boots and a British army surplus uniform. :rofl:

Het was vroeger echt niet allemaal beter. Ik heb hier nog oude rapporten liggen, waar ik gewoon 90% haal (nr 1 of 2 van de klas) en waar op staat 'Ugar kan veel beter'
Hah, bij mij was het altijd "hij kan het wel maar hij wil niet". Elk oudercontact opnieuw :laugh:

OT: Eindelijk Microsoft Powertoys eens geïnstalleerd, en dan vooral voor FancyZones.

Terug
Bovenaan