Squidward
Well-known member
bij mij is het beschuit of Frosties![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij mij is het beschuit of Frosties![]()
Best dat we dat in het verleden laten. Oldschool dat wel.Met deegrol overgaan en de zenuwuiteinden kapot maken. Had zo 2 kickboxers in men klas zitten 15 jaar geleden.

Tiger tiger is wss de slechtste club in heel Londen. Wie gaat daar nu nog naar toe.I am not weird, I am British
![]()
Tequila horror as five clubbers given CAUSTIC SODA instead of salt
The shocking incident, believed to have been sparked by a staff mishap, took place at a Tiger Tiger club in central London last month. Police have confirmed they attended the incident.www.dailymail.co.uk
Welke is dat? Foto niet zo duidelijk voor mij...Wakker worden en uit mijn bed 1 van de meest bedreigde diersoorten uit Afrika in mijn tuin zien.
.Correct. Was mijn vrije dag dus te lui om betere foto te nemenWild dog denk ik inderdaad? Machtig!

"Mijn tuin"Correct. Was mijn vrije dag dus te lui om betere foto te nemen![]()
Misschien ook even melden dat die tuin wel een natuurreservaat is
Sebiet denken mensen nog dat ze wilde honden gaan zien als ze in Kaapstad zijn 

“Nog een beetje je zakgeld sparen grote jongen, je bent er bijna.”Bied een game te koop aan op facebook.
"COD te koop, zo goed als nieuw: 25 euro"
Ik krijg reactie:
"Ik koop het voor 15 euro. 3 briefjes van 5, zo goed als nieuw"
Bizkit Park wil ik graag live zien.
Hun playlist = mijn jeugd![]()
![]()
![]()
Die heeft daar geen last meer van hoorOp zich kan ik het zeker pruimen maar aan de andere kant heb ik toch liefst dat ze van Chester afblijven.

Lol ja, dat neem ik ook aan maar CB, dat was er eentje die echt pijn deed en dan komt dat toch anders binnen.Die heeft daar geen last meer van hoor![]()
Heb ze al een aantal keer gezien, vooral een hele tijd geleden, en dat viel dan meestal tegen.
Bizkit Park wil ik graag live zien.
Hun playlist = mijn jeugd![]()
![]()
![]()
Bizkit Park on steroids.