Da's goed, daar waren we al op aan het hopen.Voor 10 haal ik mijn fileermes ni boven zenne!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's goed, daar waren we al op aan het hopen.Voor 10 haal ik mijn fileermes ni boven zenne!
Herkauwen gelijk een koe dan?En ik heb deze ochtend dan weer sushi gegeten, zonder gezelschap![]()
Nee hoor, het is gewoon hetzelfde als ge de avond ervoor hebt gegeten. Ik heb de indruk dat hier veel volk zit dat weinig invloed van andere ontbijtculturen heeft gehad en nogal vast zit in de Vlaamsche bokes met choco?Herkauwen gelijk een koe dan?
Als ontbijt moet da toch echt ranzig zijn
Of ge maakt gewoon extra en zet het buiten op een bepaald uur voor een goede daad naar uw medemens? Niet letten op die blauwe Renault dat op uw oprit staat, die is zijn weg kwijt en de gps opnieuw aant instellen.Ik vrees dat je gaat moeten vechten met mijn halve trouwboek![]()
yep, goed gelukt zou ik zeggen. Proficiat.In de betoging stapt ook deze vader, die anoniem wenst te blijven, mee met zijn dochter.
Mmm sushi. Mss deze week ook nog es gaan halen. Of nog es zelf maken.

stel je voor sushi met rauwe vis, is dat wel sushi?Homemade sushi!!
Niets zo lekker als dat alleen wel zonder rauwe vis.

Wut? Renault? Wie rijdt er hier nog met een Renault? Mijne is grijs met een blauwe tint, dus ik vermoed dat het over iemand anders gaat, maar in geval het toch over bibi gaat: ik ga de woede van velen op mijn hals halen, maar sushi zegt mij nu eens echt niets. Mijn ex kocht dat soms voor haar, maar mij kan je daar niet mee plezieren. Sowieso geen viseter en zeker niet als er dan nog eens rijst een zeewier rond hangt. Geef mij maar een pak friet met stoofvlees, ge kunt mij niet gelukkiger maken dan met dat. Met al jullie boomer-eten.
Ja.stel je voor sushi met rauwe vis, is dat wel sushi?![]()
Idd!Ja.
En sushi zonder rauwe vis kan ook prima. Genoeg andere opties!

Idd!
Gerookte zalm ipv rauwe, I know verkrachting van het oorspronkelijke maar ik lust geen rauwe vis en al helemaal geen wasabi.
Ik doe er ook krokante reepjes kip in, paprika, komkommer, surumi etc...
Mogelijkheden zijn oneindig!

Mmmmm wasabi
Gij zijt de ideale partner om met mij sushi te gaan eten. 80% van de plateau voor mij
Niet die trut waar ik altijd met de stokjes moet zitten vechten voor het laatste stukje. En garde!

Ja maar als ik honger heb eet ik alles, alles behalve wasabi dus ja dat gaat nog een lelijk gevecht worden hoor!
@Tomski en ik tijdens een dooie zondagse sushidate
Wut? Renault? Wie rijdt er hier nog met een Renault? Mijne is grijs met een blauwe tint, dus ik vermoed dat het over iemand anders gaat, maar in geval het toch over bibi gaat: ik ga de woede van velen op mijn hals halen, maar sushi zegt mij nu eens echt niets. Mijn ex kocht dat soms voor haar, maar mij kan je daar niet mee plezieren. Sowieso geen viseter en zeker niet als er dan nog eens rijst een zeewier rond hangt. Geef mij maar een pak friet met stoofvlees, ge kunt mij niet gelukkiger maken dan met dat. Met al jullie boomer-eten.
Ik heb de indruk dat hier veel volk zit dat weinig invloed van andere ontbijtculturen heeft gehad en nogal vast zit in de Vlaamsche bokes met choco?
Why not both? Met Wat melk en een suikerrandje. Krijg je tijgerkracht van en een pens.bij mij is het beschuit of Frosties![]()