Je glimlach van vandaag

Vind het wel fijn dat ze op een leeftijd komen dat je van die dingen kan gaan beginnen doen. De peuterleeftijd is schattig en cute maar aan dit heb ik precies meer :laugh:
Absoluut, maar er komt dan over enkele jaren een moment dat je 10-12-jarige zoon beter wordt in allerlei dingen dan jezelf. Je bent daar dan natuurlijk wel fier op, maar je 10-jarige zoon die je bvb gewoon loszwemt in 't zwembad, dat doet je toch vooral beseffen dat je oud begint te worden

Absoluut, maar er komt dan over enkele jaren een moment dat je 10-12-jarige zoon beter wordt in allerlei dingen dan jezelf. Je bent daar dan natuurlijk wel fier op, maar je 10-jarige zoon die je bvb gewoon loszwemt in 't zwembad, dat doet je toch vooral beseffen dat je oud begint te worden
Ach daar doen we het toch voor? Een betere en gelukkiger versie van jezelf grootbrengen.

Hier is het ook nog de kinderversie met 4 stuks.
Ah, ik wist niet dat er een kinderversie was. Wij spelen een hele oude versie bij mijn grootmoeder (5 plaatsen, 8 kleuren). Kvind die precies er toch ook toffer uitzien van design :p.

Zo'n dingen vind ik ook wel heel tof om te doen maar zo een 2-3 jarige blijft toch het Summum van schattigheid ♥️

Ah, ik wist niet dat er een kinderversie was. Wij spelen een hele oude versie bij mijn grootmoeder (5 plaatsen, 8 kleuren). Kvind die precies er toch ook toffer uitzien van design :p.

Zo'n dingen vind ik ook wel heel tof om te doen maar zo een 2-3 jarige blijft toch het Summum van schattigheid ♥️
Ik heb er mij al bij neergelegd dat ze geen 2-3 blijven :(

De oudste begint me "pap" te noemen.

Teveel hollandse shows ja!!!

Eentje van vorige week: iets gaan eten met collega's, we parkeren de auto en ik stap uit en ik zie in een raam van een rijhuis de teks "kinky kabouter wenst u een prettig nieuwjaar toe" met daarnaast kabouter in een SM-pakje. Na het eten stappen we terug de auto in en zien we daar een kleinere wat oudere man met oranje bril uit de huis wandelen. De kinky kabouter ;)

Eentje van vorige week: iets gaan eten met collega's, we parkeren de auto en ik stap uit en ik zie in een raam van een rijhuis de teks "kinky kabouter wenst u een prettig nieuwjaar toe" met daarnaast kabouter in een SM-pakje. Na het eten stappen we terug de auto in en zien we daar een kleinere wat oudere man met oranje bril uit de huis wandelen. De kinky kabouter ;)

Zo random humor, love it!

Deze is een glimlach van vandaag en vorige week.

3 positieve mails waarvan ik dacht ofwel niets meer te horen of bot te vangen en opeens zijn ze daar.

Mail 1: Antwoord van de gemeente op een vraag van meer dan een jaar geleden, betreffende een gevaarlijke verkeerssituatie in de wijk. Ondertussen hebben ze dus geantwoord en effectief wegmarkeringen aangebracht. Niet gedacht dat ik dus na meer dan een jaar nog iets ging horen, laat staan ze effectief iets gingen doen. 👍🏻

Mail 2: Mijn diepvriestoestel was kapot na 3 jaar en enkele maanden, waardoor ik dacht dat de garantie verlopen was. Hierdoor de fabrikant rechtstreeks aangesproken om een herstel uit te voeren voor een vaste prijs.

Tijdens het herstel liet de vriendelijke persoon weten dat we eigenlijk nog garantie hadden, dit omdat we blijkbaar een verlengde garantie genomen hadden tot 5 jaar (wat ik dus anders nog nooit gedaan heb).

Echter was het herstel net uitgevoerd en moesten we de hersteller betalen. Telefonisch liet de elektrowinkel weten dat we te laat waren en eigenlijk alles via hen geregeld moesten hebben.

Toch mijn stoute schoenen aangetrokken en hun klantendienst gemaild om de situatie uit te leggen en warempel, ze gaan het bedrag terugbetalen. 👍🏻

Mail 3: Tijdens de schoonmaak een Bongo bon teruggevonden voor Kinepolis, die ik door de hele corona toestand compleet uit het oog verloren was. Ondanks zijn geldigheid van 2 jaar was hij net 2 of 3 weken vervallen, waardoor ik niet meer gratis kon verlengen. De prijs voor verlengen kwam op € 20 voor een bon van € 25, ik kon hem dus praktisch opnieuw aankopen.

Opnieuw toch mijn kans gewaagd bij de klantendienst en ze hebben mijn bon kosteloos voor 2 jaar verlengd. 👍🏻

In een mail met een verzendbevestiging:
Naargelang het gewicht en grootte van de bestelling, bestaat de mogelijkheid dat deze in meerdere pakketten wordt geleverd. Gelieve er rekening mee te houden dat dit
op verschillende dagen kan gebeuren. Wij hebben geen invloed op DHL en Bpost.
Zwepen worden altijd apart geleverd
De mail komt dus van een winkel die paardenspullen verkoopt :sneaky:

Terug
Bovenaan