Mijn glimlach is Djokovic die vandaag aan het trainen wasDjokovic die naar Australië gevlogen is om teruggestuurd te wordenhartelijk mee gelachen toen ik het hoorde op de radio.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn glimlach is Djokovic die vandaag aan het trainen wasDjokovic die naar Australië gevlogen is om teruggestuurd te wordenhartelijk mee gelachen toen ik het hoorde op de radio.

Voiladat zijn de dagen dat je een opkikkertje nodig hebt (lees: speed, cocaïne,..)
“Toiletpapier? Ik heb nog oude T-shirts liggen”

![]()
Marlies (40) wil jaar lang niets nieuws kopen: “Toiletpapier? Ik heb nog oude T-shirts liggen”
Ze maakt een uitzondering voor voeding, medicatie en brandstof. Maar verder koopt ze heel 2022 lang niets nieuws, zegt Marlies Van Wemmel (40) uit het Antwerpse Booischot. Hoe komt ze dan aan zeep, toiletpapier of vuilniszakken, horen we je al denken? Door te ruilen, lenen of tweedehands...m.hbvl.be
My kinda woman![]()

Dan willen we niet weten wat ze gebruikt als ze ongesteld is.![]()
Lijkt ideaal voor bij stoofvlees. Stremt goed.Een schel brood of zo, om 's anderendaags mee te nemen naar het werk, voorverwarmd.
Maar direct al beginnen met uitzonderingen. Zo is het ook makkelijk![]()
Marlies (40) wil jaar lang niets nieuws kopen: “Toiletpapier? Ik heb nog oude T-shirts liggen”
Ze maakt een uitzondering voor voeding, medicatie en brandstof. Maar verder koopt ze heel 2022 lang niets nieuws, zegt Marlies Van Wemmel (40) uit het Antwerpse Booischot. Hoe komt ze dan aan zeep, toiletpapier of vuilniszakken, horen we je al denken? Door te ruilen, lenen of tweedehands...m.hbvl.be
My kinda woman![]()

Een cupje of wasbaar maandverband of Menstruatieondergoed? Er zijn wel genoeg dingen op de markt waar ge verder mee kunt zeker.Dan willen we niet weten wat ze gebruikt als ze ongesteld is.![]()
Hebben we het dan over een piccolo of een stokbrood. Dat zal ook weer van persoon afhangen waarschijnlijk.Een schel brood of zo, om 's anderendaags mee te nemen naar het werk, voorverwarmd.
Je snapt het niet.. Schel brood=maandverband.Hebben we het dan over een piccolo of een stokbrood. Dat zal ook weer van persoon afhangen waarschijnlijk.
Beetje kaas er op, 5 minuten onder de grill en je hebt toast margherita.Je snapt het niet.. Schel brood=maandverband.
Wat jij zegt: een stokbrood is een tampon dan.
gewoon zo, is een beetje als bruscetta met tomaatBeetje kaas er op, 5 minuten onder de grill en je hebt toast margherita.
Ik wil hem wel eens training geven, en ook leren valsspelenMaar het is wel geweest, zijn hersentjes worden moe. Het logisch denken gaat rap achteruit
Sucker![]()
Die van mij doet dat ook graag, maar kdoe nog geen 5 plaatsjes bij hem. Dat is nog een beetje te veel van het goedeMet de zoon van 6 al heel de avond mastermind aan het spelen, elkaars code proberen raden.
Hij heeft er aanleg voor!

Die van mij doet dat ook graag, maar kdoe nog geen 5 plaatsjes bij hem. Dat is nog een beetje te veel van het goede![]()