Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes. Dat de winter maar snel uit het land is. Kut seizoen is het. Geen idee wat mensen er leuk aan vinden. Donker, koud en depressief wordt je er van. En nu naar het drinken topic zodat het weer lente in mijn hoofd is.Morgen zijn de dagen alweer (bijna) 20 minuten langer dan op 21 december.
De dagen lengen nu ook alweer met (bijna) 2 min per dag.
Laat die lente maar komen!!!
Yes. Dat de winter maar snel uit het land is. Kut seizoen is het. Geen idee wat mensen er leuk aan vinden. Donker, koud en depressief wordt je er van. En nu naar het drinken topic zodat het weer lente in mijn hoofd is.
Verduisterende gordijnen, de airco op, chocomelk erbij en het is weer helemaal winter terwijl het zomer is. Dat shotje jenever ook niet te vergeten.goh, net een winterwandeling gemaakt van een uurtje. voelt veel 'verfrissender' dan een zomerwandeling. aangenamer.
voordelen van winter imo: slaapt beter, niemand kijkt u raar aan als ge heel de dag binnenzit (itt de zomer), wintervoedsel, chocomel, tv avonden in volledige donkerte ipv reflecterende zonneschijn op scherm, minder nachtlawaai (aan station bvb.)
persoonlijk wordt ik depressiever van te warme zomers (vooral door weinig slaap en oververhitting), maar de zomer heeft zeker ooo zijn charmes.
Deze "machtige" solden.
![]()
SAMSUNG Tablet Galaxy Tab S7 FE Wi-Fi 64 GB Mystic Black (SM-T733NZKAEUB)
SM-T733NZKAEUB 12.4 64GB BLKwww.mediamarkt.be
Ze hadden het nog kunnen afmaken dat deze korting enkel online telt samen met 20 euro verzendkosten ofzo. Dan had het perfect geweest!
Zalige serieRecent naar Suits beginnen kijken en in seizoen 3 wordt het volgende personage geïntroduceerd:
![]()
En nu ben ik continu afgeleid omdat die mens zo hard op een chimpansee lijkt![]()
ja, en dan nog enkele mooie dagen met weinig bewolking en je zou zomaar denken dat de dagen al een uur langer geworden zijn.Morgen zijn de dagen alweer (bijna) 20 minuten langer dan op 21 december.
De dagen lengen nu ook alweer met (bijna) 2 min per dag.
Laat die lente maar komen!!!
Imo is de winter de ideale uitvlucht om te drinken. Net zoals de lente trouwens want dan kan je voor de eerste keer terug terrasjes doen. De zomer ook want dan moet je profiteren van het goeie weer he. En in de herfst moet ge iedere kans grijpen want voor je het weet is het terug winter en is het donker en miezerig.Yes. Dat de winter maar snel uit het land is. Kut seizoen is het. Geen idee wat mensen er leuk aan vinden. Donker, koud en depressief wordt je er van. En nu naar het drinken topic zodat het weer lente in mijn hoofd is.
Ik denk dat drinken vooral een probleem is op maandag, woensdag , vrijdag, zaterdag en zondag.Imo is de winter de ideale uitvlucht om te drinken. Net zoals de lente trouwens want dan kan je voor de eerste keer terug terrasjes doen. De zomer ook want dan moet je profiteren van het goeie weer he. En in de herfst moet ge iedere kans grijpen want voor je het weet is het terug winter en is het donker en miezerig.
je moet die pagina eens wat langer openlaten, dan zie je die prijs van 449 naar 579 euro springen.Deze "machtige" solden.
![]()
SAMSUNG Tablet Galaxy Tab S7 FE Wi-Fi 64 GB Mystic Black (SM-T733NZKAEUB)
SM-T733NZKAEUB 12.4 64GB BLKwww.mediamarkt.be
Ze hadden het nog kunnen afmaken dat deze korting enkel online telt samen met 20 euro verzendkosten ofzo. Dan had het perfect geweest!
triestige dinsdagen en donderdagen dan ze.Ik denk dat drinken vooral een probleem is op maandag, woensdag , vrijdag, zaterdag en zondag.
maandag : begin van de werkweek vierenwoensdag : midden van de werkweek vierenvrijdag : einde van de werkweek vieren / begin van het week-end vierenzaterdag : midden van het week-end vierenZondag : eind van het week-end vieren
dat zijn de dagen dat je een opkikkertje nodig hebt (lees: speed, cocaïne,..)triestige dinsdagen en donderdagen dan ze.