Je glimlach van vandaag

Ik had ze ook niet direct gezien. Niet meteen foto-materiaal. Staat meestal ook met haar zij of rug op een stepke op foto's.

image.png
Ziet eruit als @Mr.Fingers... wetende dat die het altijd heeft over zijn Scandinavische schone, en dat Kjell ne Scandinavische naam is... ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker?

Mijn ma is naar “Rijker dan je denkt” aan het kijken en het gaat over een soort beeldwerken als schilderij. En je hoort die expert dan de uitleg geven over dat mensen vroeger zelf dan een afbeelding kozen. En dan hoort ge ‘m zeggen: “Dat kon bijvoorbeeld Het Laatste Avondmaal zijn of de kruisiging. Of zoals hier, Jezus als tuinman”. Ik weet niet waarom, maar ik schoot in de lach met hoe hij dat zei. :lol:

Mijn ma is naar “Rijker dan je denkt” aan het kijken en het gaat over een soort beeldwerken als schilderij. En je hoort die expert dan de uitleg geven over dat mensen vroeger zelf dan een afbeelding kozen. En dan hoort ge ‘m zeggen: “Dat kon bijvoorbeeld Het Laatste Avondmaal zijn of de kruisiging. Of zoals hier, Jezus als tuinman”. Ik weet niet waarom, maar ik schoot in de lach met hoe hij dat zei. :laugh:
zeker dat het tuinman was en niet timmerman? Want hij was de (stief)zoon van een timmerman en hij was dat op een bepaald moment ook zelf.

Dat is een schoon cadeautje toch, een bon voor een autopsie.
Ik wou hem laten lamineren, gelijk die Duitse tentoonstelling. Dat leek mij nu wel zo interessant. De discuswerper of deel van de Laocoongroep.
Plus, ik heb een boek over de geschiedenis van de chirurgie, dus ik kan het net zo goed zelf doen, geen bon nodig.

Ik wou hem laten lamineren, gelijk die Duitse tentoonstelling. Dat leek mij nu wel zo interessant. De discuswerper of deel van de Laocoongroep.
Plus, ik heb een boek over de geschiedenis van de chirurgie, dus ik kan het net zo goed zelf doen, geen bon nodig.
Doe dat als hij op pensioen is. Zet hem gelamineerd in de zetel met een pintje en zeg tegen niemand dat hij dood is. Dan blijft hij pensioen krijgen.

Of als hij 90% invalide is. Daar kun je zelf nog voor zorgen.

Recent naar Suits beginnen kijken en in seizoen 3 wordt het volgende personage geïntroduceerd:

C315-DD41-31-E9-402-E-9-A3-C-654-A6-E86-C293.jpg

En nu ben ik continu afgeleid omdat die mens zo hard op een chimpansee lijkt :unsure:

Terug
Bovenaan