The Magical Taz
Well-known member
Ik zag eerder vandaag een Gaia ad met de Kay-gell.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Artikel op HLNIk zag eerder vandaag een Gaia ad met de Kay-gell.
Ziet eruit als @Mr.Fingers... wetende dat die het altijd heeft over zijn Scandinavische schone, en dat Kjell ne Scandinavische naam is... ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker?Ik had ze ook niet direct gezien. Niet meteen foto-materiaal. Staat meestal ook met haar zij of rug op een stepke op foto's.
![]()
En jij bent de geit dan?In Switch, Danira die even niet wist wie de politieke leider van Turkije is.
Uiteraard Recep Tayyip Geitenneuker

zeker dat het tuinman was en niet timmerman? Want hij was de (stief)zoon van een timmerman en hij was dat op een bepaald moment ook zelf.Mijn ma is naar “Rijker dan je denkt” aan het kijken en het gaat over een soort beeldwerken als schilderij. En je hoort die expert dan de uitleg geven over dat mensen vroeger zelf dan een afbeelding kozen. En dan hoort ge ‘m zeggen: “Dat kon bijvoorbeeld Het Laatste Avondmaal zijn of de kruisiging. Of zoals hier, Jezus als tuinman”. Ik weet niet waarom, maar ik schoot in de lach met hoe hij dat zei.![]()
Ja, want hij stond letterlijk op een schup te leunen. Of het kan ook “Jezus de straatwerker” geweest zijnzeker dat het tuinman was en niet timmerman? Want hij was de (stief)zoon van een timmerman en hij was dat op een bepaald moment ook zelf.

lol, net even gegoogled en Jezus als hovenier komt eigenlijk nog veel voor in schilderijen.Ja, want hij stond letterlijk op een schup te leunen. Of het kan ook “Jezus de straatwerker” geweest zijn![]()

Dat is een schoon cadeautje toch, een bon voor een autopsie.Zonder zwans, mijn man zegt dus aan iedereen dat hij bij overlijden een autopsie wil. Goth game on point me!
Ik wou hem laten lamineren, gelijk die Duitse tentoonstelling. Dat leek mij nu wel zo interessant. De discuswerper of deel van de Laocoongroep.Dat is een schoon cadeautje toch, een bon voor een autopsie.
Doe dat als hij op pensioen is. Zet hem gelamineerd in de zetel met een pintje en zeg tegen niemand dat hij dood is. Dan blijft hij pensioen krijgen.Ik wou hem laten lamineren, gelijk die Duitse tentoonstelling. Dat leek mij nu wel zo interessant. De discuswerper of deel van de Laocoongroep.
Plus, ik heb een boek over de geschiedenis van de chirurgie, dus ik kan het net zo goed zelf doen, geen bon nodig.
Die film is nu geen stimulans om rustig in de natuur te gaan wandelenUit mijn nest gekropen om 11 uur.
Wat macaroni en soep gemaakt.
Pardal geplaagd.
Gegamed.
Naar de sauna gegaan. (2 uur in een jacuzzi gelegen.)
Morgen een mooie natuurwandeling.
Nu kijken naar:
![]()
Alles en iedereen kapot maken!Die film is nu geen stimulans om rustig in de natuur te gaan wandelen