Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja die is stiekem verliefd op u.Kaartje in de brievenbus gekregen van onze heel introverte buurman. Heeft echt mijn dag gemaakt.

Ik ben aan het hopen dat dat @Chill Panda zelf is op die fotoSorry, ik ben te afgeleid door zijn debiele tattoo en dat plukske stof op zijn bovenlip dat een snor moet voorstellen.

Wat heb jij tegen mij? *snif snif*Ik ben aan het hopen dat dat @Chill Panda zelf is op die foto![]()
Niks, maarWat heb jij tegen mij? *snif snif*
Der staat een vrij duidelijke meter met hoe diep het water is, veel waarschuwen kun je niet doen nochtans.In plaats van te staan filmen zouden ze die mensen natuurlijk kunnen waarschuwen
Die zie je natuurlijk wel het best als je eens van korterbij gaat kijken.Der staat een vrij duidelijke meter met hoe diep het water is, veel waarschuwen kun je niet doen nochtans.
Aan de hoeveelheid auto's te zien zou je toch wel denken dat het vooral locals zijn, die zouden dat toch al moeten weten?Die zie je natuurlijk wel het best als je eens van korterbij gaat kijken.
Die zie je natuurlijk wel het best als je eens van korterbij gaat kijken.
Ja, zouden ze wel een pak beter mogen aangeven tbh. Zeker als daar zoveel mensen zich in kapot rijden.
Maar blijkt wel een redelijk Engels probleem te zijn.
![]()
England Has Roads That Ford Rivers, and They Keep Killing Cars
It's important to know your vehicle's capabilities before plowing headlong into a deep water crossing.www.thedrive.com
Ik dacht hier echt dat je een volledige carrièreswitch ambieerde en alles ging opgeven om je kappersdroom na te jagen. :')Na weken van procastrinatie eindelijk de aanvraag voor een kapvergunning ingediend (zonet).
Ik moet je ontgoochelen, vrees ikIk dacht hier echt dat je een volledige carrièreswitch ambieerde en alles ging opgeven om je kappersdroom na te jagen. :')
.