Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die denkt dus dat die al betaald waren ?

Zolang je ze maar niet op het bankje wou nuttigen3 pizza's telefonisch besteld vanmiddag,
ik ga die gaan ophalen met mijn kortingsbon in de hand, (3 voor 25 euro)
die kerel geeft ze gewoon mee en bekijkt me niet meer, smakelijk en tot ziens zegt hijdie denkt dus dat die al betaald waren ?
ik blijf daar nog een seconde of 10 staan.... geen response meer, dan ben ik ook maar weg hé
en nu , gaan jullie weer naar de pizza hut hulplijn bellen om dat te gaan zeggen![]()
Zo liet een gespierde jongeman in wit T-shirt zich ontvallen dat hij de politie ging kapotmaken. De relschopper in kwestie werd al snel op de grond gewerkt en gearresteerd. “
Ik had het nog niet zo bekeken, maar de djellaba is dus gewoon de kilt van noord Afrika.Maar ik heb er geen zin in... vandaag is het djelebba-day!
Leve de vrijheid! Laat de klokken maar luiden
ge hebt het door. alles vrij, maar ik kan toch zonder consequenties voor mijn raam gaan staan.Ik had het nog niet zo bekeken, maar de djellaba is dus gewoon de kilt van noord Afrika.
+ bovenstuk.Ik had het nog niet zo bekeken, maar de djellaba is dus gewoon de kilt van noord Afrika.
net gechecked en blijkt dat ik wel twee kleedzakken heb maar geen enkele geeft toegang tot mijn klokkenspel+ bovenstuk.
En vaak een "broek/kleedzak" die meteen toegang geeft tot je eigen "zak" langs 1 kant.
Ahha u int zak laten zetten!net gechecked en blijkt dat ik wel twee kleedzakken heb maar geen enkele geeft toegang tot mijn klokkenspel
Nu ja, for now. sebiet de schaar eens bovenhalen se.
Tenzij je aan het raam staat van een appartement op het 2de verdiep.ge hebt het door. alles vrij, maar ik kan toch zonder consequenties voor mijn raam gaan staan.
huh, das geen minirok he? ge zou al vlak onder mij moeten gaan liggen wilt ge de klepel zien hangen. Maar ik denk niet dat er iemand zich geroepen voelt.Tenzij je aan het raam staat van een appartement op het 2de verdiep.