Je glimlach van vandaag

3 pizza's telefonisch besteld vanmiddag,
ik ga die gaan ophalen met mijn kortingsbon in de hand, (3 voor 25 euro)
die kerel geeft ze gewoon mee en bekijkt me niet meer, smakelijk en tot ziens zegt hij :D die denkt dus dat die al betaald waren ?

ik blijf daar nog een seconde of 10 staan.... geen response meer, dan ben ik ook maar weg hé :)

en nu , gaan jullie weer naar de pizza hut hulplijn bellen om dat te gaan zeggen :)

3 pizza's telefonisch besteld vanmiddag,
ik ga die gaan ophalen met mijn kortingsbon in de hand, (3 voor 25 euro)
die kerel geeft ze gewoon mee en bekijkt me niet meer, smakelijk en tot ziens zegt hij :D die denkt dus dat die al betaald waren ?

ik blijf daar nog een seconde of 10 staan.... geen response meer, dan ben ik ook maar weg hé :)

en nu , gaan jullie weer naar de pizza hut hulplijn bellen om dat te gaan zeggen :)
Zolang je ze maar niet op het bankje wou nuttigen

Negatieve PCR test, dus geen covid. Itt alle verwachtingen, maar zit dan wel met een andere virale infectie. In principe mag ik dus gaan feesten, maar ga dat toch niet doen. Avondje games, films en series. Voordeel is vooral dat de familie nu ook zonder zorgen kan gaan feestvieren.

Prachtige weemoed op de laatste dag van het jaar. Dat geeft alles wat meer ... zwaarte en gek genoeg ook een glimlach omdat het zo mooi is.

Zo liet een gespierde jongeman in wit T-shirt zich ontvallen dat hij de politie ging kapotmaken. De relschopper in kwestie werd al snel op de grond gewerkt en gearresteerd. “

Gisteren slim geweest en op tijd gestopt met drinken. Daardoor vandaag op tijd kunnen opstaan zonder kater en me aan m’n goeie voornemens kunnen houden door met de hond te gaan wandelen en te gaan fitnessen deze voormiddag.

Eerste 1 januari zonder kater sinds 2012* En ook de kameraden die gisteren allemaal een 0,0 variant van iets voor mij bij hadden om eens te proberen.

*dat weet ik nu toevallig nog omdat ik toen 1/1 om 6u30 mijn moeder onverwacht moest gaan oppikken op Zaventem

blijkbaar had ik beter vandaag foto's gaan trekken, zoveel mooier weer...
Maar ik heb er geen zin in... vandaag is het djelebba-day! :woohoo:
Leve de vrijheid! Laat de klokken maar luiden!
arab-dancing-muslim-dancing.gif

en dan nu: wat strijken :unsure:
woop woop, living the life

+ bovenstuk.
En vaak een "broek/kleedzak" die meteen toegang geeft tot je eigen "zak" langs 1 kant.
net gechecked en blijkt dat ik wel twee kleedzakken heb maar geen enkele geeft toegang tot mijn klokkenspel :cry:
Nu ja, for now. sebiet de schaar eens bovenhalen se.

twas een cadeau van mijn toenmalige schoonzus. Misschien heeft ze die dichtgenaaid omdat de gedachte dat ik rechtstreekse toegang had haar de kriebels gaf?

Terug
Bovenaan